Statusuri:tpu

Statusuri tpu nr.1:

M-am gandit la o chestie "draguta"..... sa scriu pe un carton "Vreau prieteni" .si sa mi-l leg de gat....(cartonul, nu prietenul).

Am nevoie acuta de cineva care sa-mi incaseze cuvintele mizere,...care sa stie sa se multumeasca cu putin,...(poate c-o bere)!




Statusuri tpu nr.2:

ne-am indragostit ca dreaq!..... uh de mn ji eu de altu'....:))




Statusuri tpu nr.3:

nu fii tu asa darnic cu sentimentele

....din prima,

ca-n scurt timp,

te culca la pamant ca heroina...




Statusuri tpu nr.4:

Cum să fie jumătatea mea,....., cum să arate,....... cum să miroase, ....ce şeptar să conducă,.... ce cupă să poarte..... ???

Toţi avem cerinţe. Da’ cerinţe, domne! Şi oferta…, unde-i oferta?!




Statusuri tpu nr.5:

Cine ziCe Ca-s UraTa Sa sE UiTe IN Oglindaa

PROAST-OOOOOOOO




Statusuri tpu nr.6:

Grea e viata de elev....staicu mana pe creion si cu gandul la alcool! :))




Statusuri tpu nr.7:

nu poti sa faci ceva in gustu' omului dar poti sa faci ceva in gura lui sa-i schimbi gustu'




Statusuri tpu nr.8:

lumea e rea,....viatza e grea,...

cum ash putea sa rezist dak n-ash ignora?




Statusuri tpu nr.9:

Foaie verde bob de grau, stau in apa pan' la.....brau.....




Statusuri tpu nr.10:

baietzii sunt ca gunoaiele....daca vrei unu bun.. trebuie sa cautzi in gunoiu potrivit :D




Statusuri tpu nr.11:

DnD...In SpAnIa La CuLeS PoRtOfElE!!!



By: AlEExuTZZu




Statusuri tpu nr.12:

nu sunt rea sunt smecherita si stiu sa ma fac iubita:X:X:X:P:P:P:P:*:*:*:*:*:*:*




Statusuri tpu nr.13:

la inceput nu te iubeam ....dar acum te iubesc ca la inceput..:X




Statusuri tpu nr.14:

Stiti dc unii oameni sunt negri?

Ca a fost barza in concediu si i-o adus cioara=));)




Statusuri tpu nr.15:

-vrei nr de la urgente?......Uite, o7********!

-parca era mai scurt!

-e de la pizzeria *****,......oricum ajung la domiciliu mai repede decat politia sau salvarea!




Statusuri tpu nr.16:

am un porc de vanzare este emo se taie singur




Statusuri tpu nr.17:

iti daruiesc un zambet pentru fiecare zi in care zambetul tau moare:)




Statusuri tpu nr.18:

O sanatate buna, si o memorie proasta;.....asta sa-ti doresti,.....asta inseamna fericirea!




Statusuri tpu nr.19:

KAUT VECEU' SI NU GASESK; TOATE VECEURILE S APELEZE LA MYNE HEELLP DAU PE AFAR :))




Statusuri tpu nr.20:

Daca nu te vad o Zii innebunesc

Tu nu poti sa'ti dai Seama cat te iubesc

.. M'am certat de dragu` tau Cu ai mei Parinti

.. si-as Muri sa stiu ca Tu ma minti



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu