Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

sus pe cresta colo sus se vedea o pasarika ce o fi oare?




Statusuri pentru messenger nr.2:

>[[am status]]




Statusuri pentru messenger nr.3:

uni se nasc sa fie nr 1....eu am invatat pe parcurs




Statusuri pentru messenger nr.4:

@ Na fost nimic mai mult decat niste amintiri si clipe... fak multe lucruri pe care tu nu le intelegi... am tot vreau tot na ca te fut ca 50 cent:P




Statusuri pentru messenger nr.5:

e imposibil ca imposibilitatea sa fie atat de imposibila incat imposibilitatea sa devina posibilitatea din imposibil




Statusuri pentru messenger nr.6:

nu yub cand esti eleva k yub e atenta shi te lasa repetenta




Statusuri pentru messenger nr.7:

Daca prostii nu ar fii planeta nu ar exista:))




Statusuri pentru messenger nr.8:

cand iti spun sa mori!nu te injur imi pun o dorinta!




Statusuri pentru messenger nr.9:

::te duc in sus::

::te duc in jos::

-te frec pe spate-




Statusuri pentru messenger nr.10:

___[]~[:*]~ CeI cAre mA cRiTica si Ma inVidiAza ~[>:P]~___Vor dOAr sa mA scHimBe___PenTru cA vAD in miNe cEEa cE Ei nU vOr Fii niCioData [!!!!!]~[:*]~[]___

:):P:P:P




Statusuri pentru messenger nr.11:

Nu privi in spate...

lasa'n urma tot ce-a fost..

Tu incercai sa te ridici..

El te tragea in jos..

dar nu ceda cand jtii ca ink mai potzy..

ca Tine sunt putzyne...

dar ca El..sunt Totzy!!..




Statusuri pentru messenger nr.12:

FoAiEvErDeSoLzIdEpEsTeUiMuIsTuCuMcItEsTe;)




Statusuri pentru messenger nr.13:

numar prostii de pe mess, dak te-am sarit BUZZ me




Statusuri pentru messenger nr.14:

sunt o bombonika cine nu ma inghita sa ma linga;)




Statusuri pentru messenger nr.15:

colo sus in cimitir stau mormintele in sir

daca faci mijto de mine fac un loc si pt tine...;)




Statusuri pentru messenger nr.16:

cel mai tare site intalnit :D




Statusuri pentru messenger nr.17:

Unde s-au intalnit manelele cu hip-hopul? Undeva-n Balcani.




Statusuri pentru messenger nr.18:

Ai ajuns si aici iorda? :)) by Mucea :))




Statusuri pentru messenger nr.19:

am ce fake ... n-am ce fake ... da-o in colo bah Drace ... K nu mai suport sa stau ... shi de taste sa ma iau ... Kolo jos langa fantana ... te asteapta o moarte buna ... colo'n deal la mandra mea ... totzi dracii LiVe tzior canta




Statusuri pentru messenger nr.20:

dnd plecat in strada sa pun piedica la masini



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu