Statusuri:la misto

Statusuri la misto nr.1:

prea tari :P




Statusuri la misto nr.2:

nu citi statusul meu ca iti vei da seama ca ai luat tzeapa!!!!!!:))




Statusuri la misto nr.3:

Daca femeia ar fii buna si Dumnezeu ar avea una!!!!




Statusuri la misto nr.4:

P.L.M DN>




Statusuri la misto nr.5:

Pentru sanatatea dumneavoastra , evitati excesul de : • teme • scoala • invatatura • Daca apar manifestari neplacute , adresativa unei mici vacante! >:) By •»¦ Dyddy[T]zDinBotosani ¦«•




Statusuri la misto nr.6:

Nu ma uith de sus la tne..Ejti u prea jos ptr mn:P;;)




Statusuri la misto nr.7:

sunt fetita dar stilata nu ma schimb nici o data :d




Statusuri la misto nr.8:

Asta nu este un status. Este o remarca facuta la limbajul pe care il folosesc cei de pe internet. Unde e gramatica? Asa se intampla si la scoala in lucrarile de control? NU CRED! Maturizati-va copilasi draguti!




Statusuri la misto nr.9:

Am incredere in femei ca-n frana de la trabant




Statusuri la misto nr.10:

Stau pe scaun si citesc ... si la tine ma gandesc ... si gandindu-ma la tine ... s-a rupt scaunu cu mine ...




Statusuri la misto nr.11:

as vrea sa fie ceva intre noi dar mai mult in tine:)):)):))




Statusuri la misto nr.12:

hai ma nene laso balta....ca mn nu poti fi!!degeaba te lauzi nu iti iese...




Statusuri la misto nr.13:

Am porc EMO de vanzare...cine vrea?...isi taie venele singur:))




Statusuri la misto nr.14:

mam nascut sa jok pervers dar nu sunt pe interes sunt mika dar sunt versata de toate invidiata ochi caprui si piele fina pentru tine sunt regina




Statusuri la misto nr.15:

Colo sus,în cimitir,

Stau marmintel in şir.

Daca faci bâză de mine,

Fac un loc şi pentru tine




Statusuri la misto nr.16:

Nu faci din cocos gaina

Nici din cuva gospodina

N-ai sa faci din drum carare

Nici din curva fata mare




Statusuri la misto nr.17:

Am talent sunt unicat si de voi invidiat




Statusuri la misto nr.18:

BRB am iesit cu mielu` la pascut




Statusuri la misto nr.19:

Lumea mea e colorata

De la Prada imbracata

Am geanta de la Armani

Ca sa moasa toti dusmanii

Tricoul e De la Zara

Sa ma vada Toata tara

Geaca e De la DioR

Hai ca-s smecher yo sa mor

Ochelari de la versace B-)

Ca la shefi asa le place

Caciula-i Dolce Gabbana

Si mi-a cumparat-o mama

Cercei de la Bvlgari

Si parfumu'e Channel

Ca's in Top Doar Un model:>




Statusuri la misto nr.20:

Hip-hop cel mai tare cuvant .... in '' hip-hop'' .... te-ai facuth om .... ai invatat sa iti tragi gluga pe cap .... asa ca taci si nu renunta pt a fii emo pt ca esti oricum celcea mai tare :X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu