Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

sunt o mica finetze invidiata de multe zdrentze.. :))




Statusuri smechere nr.2:

Intrebare: De ce danseaza blondele la semafor?

Raspuns: Cred ca sunt la discoteca :))




Statusuri smechere nr.3:

ABC=ACOOLU BUCURIA COPILULUI




Statusuri smechere nr.4:

aoleuuuu prea tare massu




Statusuri smechere nr.5:

vrei sa te culci cu mine atunci zambeste




Statusuri smechere nr.6:

hei fata

ce picioare frumoase ai

ia sa vad cum alearga!




Statusuri smechere nr.7:

'...Sexu-i peste tot, in scari de bloc

In sali de clasa sau la Private Spice non-stop

E cool de tot, minorele`s bune de tot

La majorat vor gang-bang, nu tort...':)




Statusuri smechere nr.8:

Im The BesT.....F*ck The ResT




Statusuri smechere nr.9:

iubirea este falsa, dar caiful adevarat




Statusuri smechere nr.10:

de smekeri




Statusuri smechere nr.11:

Doamne frate' ce e atat de tare'ca tu iti duci povara in spinare'...




Statusuri smechere nr.12:

fut muste...bazai???:))




Statusuri smechere nr.13:

am fot odata la scoal si am zis s o iau pe scurtatura,si am vazut 3 vaci neubune unu merge pe bicicleta fara maini,altala un ferrari tunat si alta dadea din bugi si rade




Statusuri smechere nr.14:

nu.i nevoie sa ma cautzi, itzi spun eu und sunt, in club q baietzi, acolo und m.ai cunoscut!




Statusuri smechere nr.15:

baietzi de pe strazi sa-i aduni cu sacu si frumos impachetat sa-i trimitzi la dracu>:)>:);x;x>:P




Statusuri smechere nr.16:

Ma io nu am inteles niciodata care e diferenta dintre baia femeilor si a barbatilor.....nu tat oameni suntem dara damne iartane....:)):))




Statusuri smechere nr.17:

BaT Si FuT Ca MaSiNa DeCuSuT:D:D:)




Statusuri smechere nr.18:

Mana mea a scris

Nu jtiu pentru cn

Inima imi spune

Ca e pt tine




Statusuri smechere nr.19:

fraiere ai dat buzz.acum ezi k iti netu




Statusuri smechere nr.20:

daca am o florea ce fac cu ea?ti-o dau tie ca sa o manci;

iubire



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu