Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

mi foame




Statusuri haioase nr.2:

Daca viseszi ca ma bati, trezestete si cereti scuze




Statusuri haioase nr.3:

FitZe GeStuRi j tUpeU aSta e taLenTul mEu!




Statusuri haioase nr.4:

in gradina pe o banka un baiat saruta o fata si o baba tot striga s-o sarute si pe ea........:))))




Statusuri haioase nr.5:

Viata mea e viata mea...Viata ta sunt eu




Statusuri haioase nr.6:

de ce pe tine te iubesc de ce la tine ma gandesc de ce ma doare inima de ce nu te pot uita




Statusuri haioase nr.7:

sunt smecher si sunt stilat...doar pentruca sunt barbat...daca ai treaba cu mine... da-mi un buzz da ca te tine...!!!




Statusuri haioase nr.8:

stf-sa-ti traiasca familia :)):)):)):))




Statusuri haioase nr.9:

Oricine poate sa aleaga unde sa traiasca sau unde sa moara da nimeni nu poate alege unde sa se nasca




Statusuri haioase nr.10:

Hai sa dam mana cu mana, Cei cu 4 la romana, Si cu 2/ la geografie, Da-o'ncolo de chimie. Hai sa copiem vecine, Vino-ncoace langa mine, Da fituica la un loc, Amandoi sa avem noroc. Amandoi uram franceza, Amandoi uram engleza, Mate chiar ca ne framanta, Si diriga nu ne-ncanta. Unde-i unul nu-i putere, La suflat si copiere, Unde-s doi puterea creste,si nota se mareste.:))




Statusuri haioase nr.11:

sa ti-o inping!!




Statusuri haioase nr.12:

na-i talent pt mine shi niki nu poti fii ca mine :)):)):))




Statusuri haioase nr.13:

prieteni pt o viatzha inseamna prietenii pt o zi k viatzha e scurta shi tot ei te omoara




Statusuri haioase nr.14:

am fost la baie si am tras o besinoaie cand mergeam eu mai bine imi vine a ma caca pe tine ma uitam putin la soare ma cacam pe florile tale si cand aveam placere mai mare naveam hartie la mine'n buzunare :))




Statusuri haioase nr.15:

vreau sa sty sorina bn ca tyas rupe..pzd an tyne si saty pun mana la putza sa te fac sal uiti pe gutza :))))))))))




Statusuri haioase nr.16:

viatza e o kurva........iar u ejti viatza mea.....




Statusuri haioase nr.17:

Are tinute la moda si pielea creola, un parfum mult strident si un corp indecent Buze umflate si forme bombate, Sutinul e plin si nu poarta bikini;) !!hai k i tare:X




Statusuri haioase nr.18:

Foaieverdeprindunpesteuiteprostucumciteste:)):)):))




Statusuri haioase nr.19:

Colo sus in cimitir

Stau mormintele in sir

Daca faci mishto de mine

Fac un loc si pentru tine Eu vampir, Tu dracula,

Eu sug sange, Tu sugi p**a,

Eu cais, Tu lamaie,

Eu dau fructe, Tu iei M*ie




Statusuri haioase nr.20:

Details make the difference !! ;x



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu