Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

DnD...(numele cuiva)KnD iNtRi




Statusuri pentru facebook nr.2:

cand o femeie nu vorbeste sa n-o deranjati pt nimik in lume ka se lasa cu vanatai sih nu e de bn :)):)):)):)):)))




Statusuri pentru facebook nr.3:

suntem ca romeo si julieta...pe toti sfintii macar de am muri si noi in aceleasi conditi




Statusuri pentru facebook nr.4:

toty o vor ! putini o au ! priveste`o ! atinge`o ! zambeste`i ! viseaza ! pe ea oricum doar EL o intereseaza ! nu fi prost ! n`are rost ! n`ai nici o sansa ! doar viseaza !;)




Statusuri pentru facebook nr.5:

Am fytze de top model fata de firma CHANEL . VERSACE ma ridicat D&G ma ajutat NIKE mia spus adevarat k nu sunt om ratat io cu PUMA ma mandresc */




Statusuri pentru facebook nr.6:

sts de baieti




Statusuri pentru facebook nr.7:

te_am intalnit in cimitir aveai pe piept un trandafir si_un vrmisor i ochisor si_n spate un topor cu drag moarte mortilor




Statusuri pentru facebook nr.8:

sunt un inger frumusel fara fitze si rebel




Statusuri pentru facebook nr.9:

Sunt bomba bombelor oftica dusmanilor invidia tuturor febletsea baietilor si necazul proastelor ;)







Tu ai fost singura persoana care mereu m'a ajutat ... fara tine langa mine sigur nu ash fi popot ... Un prieten scos din file de povesti ca o carte deschisa pe care poti cu usurintsa s'o citesti asta esthi ... Un Prieten Scos Din File De Povesti





"Ea nu te'a salvat mereu ... sau poate niciodata dar stii prea bine ca pentru tine ar fin in stare sa lase totul balta " :x





Am gresit nu trebuia sa`ti fak lok in viata mea;) Dar promit te voi uita:( orikt de mult imi va lua:-j orikm in sufletul tau Niciodata n`am fost eu:-j




Statusuri pentru facebook nr.10:

Razuieste aici:||||||||||||,si ai sa primesti in schimb o excursie in fata usii,si marele premiu o bataie de la tactu k ai spart calculatorul..:D




Statusuri pentru facebook nr.11:

era o data o curva acum.........sunt mai multe!




Statusuri pentru facebook nr.12:

hai sa luam masa impreuna........eu de-un capat si tu dealtu....by ramonikutza




Statusuri pentru facebook nr.13:

am lansat un styl recent rece si indiferent




Statusuri pentru facebook nr.14:

Dk cineva iti spune TE IUBESC,sa`i spui k minte..caci iubirea iubirea nu se spune ci se simte....




Statusuri pentru facebook nr.15:

Hai sa dam mana cu mana cei cu 4la romana,si cu 2la geografie/da-o'n colo de chmie.hai sa copiem vecine,vino-ncoace langa mine.da fituica la un loc.amandoi s-avem noroc.amandoi uram franceza,amandoi uram engleza.mate chiar ca ne framanta,si dirigu nu ne-ncanta.unde-i unu nu-i putere,la suflat si copieri.unde-s doi. . .




Statusuri pentru facebook nr.16:

muie MAH :)))




Statusuri pentru facebook nr.17:

Stiu ca viata merge inainte , asa tebuie sa fie

Stiu ca toata lumea spune: "De ce oare tocmai mie?"

Incerc sa nu arat mereu cat de mult ma doare

Si astept la fel ca toti sa apara raza de soare.




Statusuri pentru facebook nr.18:

tu esti barbatul visurilor mele...

nu stiam de ce visez urat de la o vreme:))




Statusuri pentru facebook nr.19:

fac baie ! nu deranjati ! dar daca va deranjati sa deranjati v-ati deranjat degeaba ca nu va raspund :)):)):)):)):D




Statusuri pentru facebook nr.20:

Dute la amanta dai doua in gra.Dute la nevasta ei dai 3 .punele pe amndoua la un loc si spunele sati arate adunarea p tn.nu uita secretul e ca mai intai niciuna sa nu stie de cealalta.=))=))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu