Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

1,2,3,4,5,6,7,.........moamaaaaa cati prosti imi citesc status-ul !!!!!!!




Statusuri pentru messenger nr.2:

viatza este o curva si tu esti viatza mea




Statusuri pentru messenger nr.3:

ce face o vampiroaica sincura in desert cum ar putea rezista fara sange ...... ar astepta sa ii viie ciclu..




Statusuri pentru messenger nr.4:

gRaBeStE iNcEt cA sA iNtArZii lA tImP




Statusuri pentru messenger nr.5:

I love you tat ma imprastiu dupa tine:)))




Statusuri pentru messenger nr.6:

foaie verde si-un burete io dau mi=uie prin perete




Statusuri pentru messenger nr.7:

Fetelor,protejati natura nu scuipati cand sugeti p"la cai periculoasa si va lasa gura varza




Statusuri pentru messenger nr.8:

Xolo Eu sunt kolo ,,, Foaie Verde , Castravete am dat headShot prin perete n`a fost wall a fost bulan si mi`a dat adminu` ban < Pt CS > BY LEO




Statusuri pentru messenger nr.9:

Cind eram la mama fata

Ma chisam ca o sageata

Dar de cind mam maritat

Ma chis imprastiat




Statusuri pentru messenger nr.10:

PUMNUL- partea flexibila de vb care iti muta maxilaru dintro parte in alta a guri sh rasp la intrbr MAI VREI?:))




Statusuri pentru messenger nr.11:

roma e un ors frumos daca e scris pe un dos frumos




Statusuri pentru messenger nr.12:

eu te fut si tu nu simtyy?? ejti o mare nesimtyta




Statusuri pentru messenger nr.13:

dnd dau un (REFRESH)




Statusuri pentru messenger nr.14:

~~~``stau pe scaun ma gandesc mama crede k citesc dar gandinduma la tn s-a rupt scaunul cu mn``~~~




Statusuri pentru messenger nr.15:

hei putii nu auzi ba ca puti fututi gra mati nu te la mn ca te sparg hau




Statusuri pentru messenger nr.16:

dau la schimb o coala A4 pe un audi aceeasi marca....rog seriozitate




Statusuri pentru messenger nr.17:

vax-uri....contactati-ma si p mne cand aveti ceva cu adevarat misto....hai la oi k miei pula!!




Statusuri pentru messenger nr.18:

iubita mea de toti peretii,mi-ai mancat,toti castravetii,ai paru ca coada vacii,cand te vad ma-puca draci... =)))




Statusuri pentru messenger nr.19:

cine nu ma plake sa ma pwpe'n pwlaa




Statusuri pentru messenger nr.20:

ce mai vrei si tu dracula ca buniccca bate cu maciucan casa mar si mai bate si toba dine minte;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu