Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

azi cu una maine cu alta si ala imi facu uh l..a




Statusuri haioase nr.2:

dnd sa nu te trimit in lumea misterioasa a pizdei matii plina de adrenalina sh entuziasm:)):))...made by FauSt




Statusuri haioase nr.3:

eu nu fac misto de nimeni cei care se uita la status inseamna k fac misto :))):)))




Statusuri haioase nr.4:

ne`am indragostit k dracuuu:)))` tu d mine eu d altuuu`;x`:*:*:*




Statusuri haioase nr.5:

Sunt nebun si viata imi place,asta`s eu si viata imi place...




Statusuri haioase nr.6:

ƨεх ıƨ ενıʟ, ƨεх ıƨ α ƨıп, ƨıпƨ αяε ғσяɢıνεп ƨσ ʟεт`ƨ вεɢıп:х




Statusuri haioase nr.7:

Nu fii niciodata fericit caci dupa aceea vei fi foarte trist.




Statusuri haioase nr.8:

arata bine dezbracata dar e fata calculata si de cate ori zambesc ea imi spune TE IUBESC..




Statusuri haioase nr.9:

Vrei sa castigi 2 bilete la groapa de gunoi? NIMIC MAI SIMPLU , Bagate in tomberon si trimite codul la 1234 cu textul bonus




Statusuri haioase nr.10:

drumul catre Iad e presarat numai de lucruri bune;)




Statusuri haioase nr.11:

Tu esti femeia visurilor mele…nu stiam de ce visez urat de la o vreme..




Statusuri haioase nr.12:

daca maine nu mai sunt pe mess..........inseamna ca am violato pe mata........si am intrat la parnaie:p




Statusuri haioase nr.13:

sunt o mica vrajitoare cine ma saruta moare un baiatm-a sarutat si pe loc a decedat




Statusuri haioase nr.14:

Vine Apocalipsa:O:O:O:O....Stai linistit nu vine in Romania ...k suntem cu 50 de ani in urma=)):)):)):))




Statusuri haioase nr.15:

sti ca te iubesk.....sti ca te doresk...dar un lucru nu sti.....ca nu o sa te iert pentru ce miai facut...timy...:X:X




Statusuri haioase nr.16:

sunt cea mai tare din parcare si pe tine nu o sa te las:X

toatha` lomea mware` d necaz:X..

k p tne nu t lass`:X:X:X:X:X

tam tam tam:X

cika cika bom bom




Statusuri haioase nr.17:

[Am] [talent] [si] [mandrie] [m-am] [nascuth] [in] [smecherieeeee]




Statusuri haioase nr.18:

nu mai fumati in pat k nici noi nu facem sex in scrumiera




Statusuri haioase nr.19:

a-n ceput de ieri sa cada cate un muist sa cada si mai cad mai ca mai cad pana cade toti pai nui normal :))




Statusuri haioase nr.20:

te iubesc sariti-ar ochi pe peretii zugraviti dak io te prind cu alta/u ieu te fak cartofi prajiti :)):)):))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu