Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

BaIeTzI Ca TnE GaSeSc MeReU Cu SuTeLe In ReCyCle BiN,DaR FeThE Ca MiNe Nu GaSeStI NiKi Pe GoOgLe(By OaNy:-*:-*)




Statusuri de viata nr.2:

Si vreau sa plec,plec,plec

Nu suport tip in nestire

Peretii ma sufoca nam iesire

Si sar,sar,sar,

Pana-o sa pic din picioare

Chiar nu imi pasa o sa urlu mai tare.




Statusuri de viata nr.3:

eu am o viatsza roOoz si vreau un baiath care sza ma iubeaska nu am nevoiee de un golan care sza ma dezamageaska....x]Orice s'ar intampla el pe .mne' ma ubesjte'[] Eu sunt fetitsza lui sji fara mne'nebunestee'[:x..By Ada




Statusuri de viata nr.4:

stiu k itzi plakeee s controlezi...controleazate p tn k eu m deskurk:))




Statusuri de viata nr.5:

be the best ........ fick the rest ....... ba the one......; not anyone!!!;)




Statusuri de viata nr.6:

Sonth``..Sexy``..Shi imi vinh`..Baietzsi..Ca pe fir`..Fethele``..Ma invidiaza``..Dar ce sha` fak`..Dak ma fkt mamha`..sexoasza..[:x]..[:x]




Statusuri de viata nr.7:

DND...ma bronzez la lumanare!!!




Statusuri de viata nr.8:

nuh sunt rea sunt smecherita shi sthiu sa ma fac IoObytha ...hai sa facem o`ncercare sa vedem kre pe kre,...:>:>




Statusuri de viata nr.9:

fite gesturi si tupeu asta e talentul meu sunt o diva jmecherita hai fa pasi gurita mika




Statusuri de viata nr.10:

fitze,mofturi sh talent..asta-i stilul meu recent...te dobor dintr-o suflare k nuss fata ca oricare...eu sunt fata unicata sh de baieti adorata :-*




Statusuri de viata nr.11:

= [] [] sUnT peRfeCt , n-aM niCi uN d3fEcT[] [] =




Statusuri de viata nr.12:

trece lebedele-n zare....eu ma uit.....ele dispare......




Statusuri de viata nr.13:

spui adevarul in gluma sh u crezi ca e minciuna




Statusuri de viata nr.14:

mai ionika de la vaci trage apapa cand te c**i




Statusuri de viata nr.15:

am citit undeva ca alccoloul si fumatul dauneaza grav sanatatii asa ca mam lasat de citit




Statusuri de viata nr.16:

nu ub in timpul scolii k inebunesc profesorii pentru o simpla sarutare iti pun 4 la purtare




Statusuri de viata nr.17:

daca cineva iti bate joc de tin nul lasa si impotrivestete in todeoauna pt ca nu el iti canduce viate si tu asa ca daca sunteti mai slabi impotrivitiva




Statusuri de viata nr.18:

Sunt Inofensiva /..Dar gandul Meu e Criminal/.,




Statusuri de viata nr.19:

Numar oile de pe mess; daca te-am sarit, esti capra! Mai stai o data... :D




Statusuri de viata nr.20:

Am nevoie de o INIMA......Mi-o imprumuti pe a Ta?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu