Statusuri:tpu

Statusuri tpu nr.1:

I DON'T NEED SEX THE GOVERNAMENT FUCKS ME EVERY DAY




Statusuri tpu nr.2:

ai niste figuri pe tine!!! cand ma uit la tine parca invatz la geometrie :))




Statusuri tpu nr.3:

alex stefan e tare!!!!




Statusuri tpu nr.4:

cand vine vorba de tine sunt foarte egoista;))




Statusuri tpu nr.5:

DACA ERAM BEAT FUMAM O PIPA




Statusuri tpu nr.6:

bianca intra in biserika

mihai ai pune piedica

popa stiga din altar

boule nu fi magar :)):))




Statusuri tpu nr.7:

eu sunt adi




Statusuri tpu nr.8:

Mas lasa de mancatul de ciocolata dar eu nu sunt un asa renuntator




Statusuri tpu nr.9:

in romania barbati isi inseala amantele cu nevestele =))




Statusuri tpu nr.10:

Sunt foarte fericit ... Nu-mi deranjati fericirea




Statusuri tpu nr.11:

as




Statusuri tpu nr.12:

ai 2 fetze deci alege u pe care sa te scuip!:D




Statusuri tpu nr.13:

dushmanii imi bat in geam...nui aud cam termopan




Statusuri tpu nr.14:

eu iam spus se nu s duce el na vrut sa man'telege treaba lor sa se descurca




Statusuri tpu nr.15:

m fut




Statusuri tpu nr.16:

trecutul e sumbru ,prezentul de nessuportat.noroc ca nu avem viitor.




Statusuri tpu nr.17:

....nu plnge ,n-ai de ce..doar pentru k un fraier te face sa te simti prost ...




Statusuri tpu nr.18:

baietii sunt k melodiile dupa ce te plictisesti de ei nu ti se mai par la fel de frumosi k la inceput...




Statusuri tpu nr.19:

pt unii sunt perfecta pt altii indecenta




Statusuri tpu nr.20:

Numar Oile DIn Lume Doar Pe Tine Team ales:XX:X:X: tu ai blana de calitate unde in lume nu gasesc:X Din Toate Oile Din Lume Doar Pe Tine Team ales tu esti iubirea vieti oita mea ce o pretuiesc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu