Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

foaie verde de bihor dnd sau iei ignor =]]]




Statusuri pentru messenger nr.2:

azi ti-am implinit un vis, asa cum ti-am promis: ca am sa te fac mireasa, te duci iar la ma'ta acasa,...... hai dnd,.. ca n-am timp de tine




Statusuri pentru messenger nr.3:

dnd plimb vaca cu caruta:))




Statusuri pentru messenger nr.4:

dau ignor la tine daca dai buzz la mine




Statusuri pentru messenger nr.5:

I'm impressed! You've managed the almost impossible




Statusuri pentru messenger nr.6:

eu sunt cool, tu esti misto,.... impreuna dam ignore, mai departe, mai departe, tot asa pana la moarte




Statusuri pentru messenger nr.7:

DND...tund asfaltu'...:P



DND...cu capra la fotograf!




Statusuri pentru messenger nr.8:

Tocmai incepusem sa ma obisnuiesc fara tine,......deci nu ma mai cauta,....nu-mi strica linistea!




Statusuri pentru messenger nr.9:

dnd!!!p-afara pe undeva...dak vrei cv,... vezi'ti de treaba!!!




Statusuri pentru messenger nr.10:

DND!!! nu ma x-( deranja !!! mdr :))




Statusuri pentru messenger nr.11:

Floare alba de lalea, nu da buzz ca-i de belea…




Statusuri pentru messenger nr.12:

DnD Ca Iti Sparg Fata




Statusuri pentru messenger nr.13:

dnd zik ca sunt la sc dar sunt acasa




Statusuri pentru messenger nr.14:

Sunt plecat cu tata la fete




Statusuri pentru messenger nr.15:

DND - Mam dus cu calu la benzinarie !




Statusuri pentru messenger nr.16:

vezi ce scrie pe celelalte id-uri ale mele? Busy, Busy si iar Busy...asha ca ai face bn sa respecti Busy-ul alfel pun cateaua sa te latre




Statusuri pentru messenger nr.17:

DnD SI BrB...am trb !!




Statusuri pentru messenger nr.18:

D.N.D...cu furculitza pe casa sa vad daca mai fulgera.




Statusuri pentru messenger nr.19:

DND ma bat cu fostu'!




Statusuri pentru messenger nr.20:

taci, taci, taci,.... daca mai

scoti un cuvînt cred ca îmi

explodeaza capu'.....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu