Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Dumnezeu de ce a inventat si femeia si barbatul...... ca sa invetze poziti?




Statusuri pentru messenger nr.2:

:)):))eu am p*ula u ai p*izda...ce se intampla daca le imperechiem.??asa s-a descoperit se*xul.......prin 2 oamnei curiosi....care vroiau sa experimenteze asta...ei se numeau adam si eva:))




Statusuri pentru messenger nr.3:

nu beau,nu fumez,nu vb urat....pi bagamisa pl,iar mi-am scapat tigarea-n bere.:D




Statusuri pentru messenger nr.4:

99% din romance sunt frumoase restul de 1% sunt colegele mele :))




Statusuri pentru messenger nr.5:

toti prostii citesc acest status...toti prostii isi pun statusul asta:))




Statusuri pentru messenger nr.6:

Doamna profesoara de lb.romina a dat tema 5 prop.

Se duce Bula acasa si ii zice mamae sale:

- Mama, zi-mi si mie o propozitie!

- Taci, ca-ti dau cu tigaia in cap!

- Tata zi-mi si mie o propozitie!

-Ieeeeeeeeessssssssssss!!!!

-Frate zi-mi si mie o propozitie!

- Piulite, surubela si altele!

- Soro zi-mi si mie o propozitie!

- Stefan cel Mare!!!

- Fetelor, spuneti-mi si mie o propozitie!

- Sari tu prima!

Se duce Bula la scoala , si-l intreaba doamna profesoara de lb.romina:

- Bula ,zi-mi si mie o propozitie!

- Taci ca-ti dau cu tigaia in cap!

- Bula te duc la Director!

- Ieeeeeeeesssssssssssss!

- Bula ce-ai tu in cap?

- Piulite, surubele, si altele!

- Bula cine te crezi?

- Stefan cel Mare!

- Bula te arunc pe geam!

- Sari tu prima! =))))




Statusuri pentru messenger nr.7:

bunicul:mananca ma sorici!

nepotul:am in gura!

bunicul:de ce vrei sa-ti dau in gura?

:))




Statusuri pentru messenger nr.8:

exista doua tipuri de oameni :io si restu




Statusuri pentru messenger nr.9:

ma uit in sus de vad pe tine , ma uit inainte te vad pe tine , unde ma uit te vad pe tine.. mai dispari drq din fata mea




Statusuri pentru messenger nr.10:

daca vrei sa ma deranjezi este doar o fantezie de a ta




Statusuri pentru messenger nr.11:

LOL= la o laba




Statusuri pentru messenger nr.12:

am shi io un Dnd ka am teme de fct




Statusuri pentru messenger nr.13:

le doresc dusmanilor mei trei masini in fata curtii : salvare pompieri si politia




Statusuri pentru messenger nr.14:

nu te deranja sa ma deranjezi nu vezi k mai deranjat >:P>:P>:P




Statusuri pentru messenger nr.15:

Toata lumea ma stie ca sunt haios .. daca incep cu glumele mele toata lumea plange




Statusuri pentru messenger nr.16:

URGENT!!!! Vand gagica model superb an fabricati 1988 full option inmatriculata silicoane omologate euro5 consum mix 120-150$/noapte. Pret negociabil. Pt informati sunati la tel. 0740 n-am bani




Statusuri pentru messenger nr.17:

despre pepeni




Statusuri pentru messenger nr.18:

IN PADUREA CU ALUNE AVEA GEOANA CASA AICI .... VINE BASE SI II SPUNE MARSH IN PLM DE AICI ...!!!:))=))




Statusuri pentru messenger nr.19:

mers padure,picat jos cand pus mana moale fostdus la nas pute si-o fostala bistosi caca fost




Statusuri pentru messenger nr.20:

bula este chemat la comadament unde este incorporat si trimis la marina.seful comisiei il intreaba:stii sa inotii raspunde bula:de ce nu mai su

nt vapoare



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu