Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

[][][]]__As vrea sa te uit dar nu pot ,din mintea mea ca sa te scot __As vrea sa uit cat ne-am iubit ma intreb mereu de ce m-ai parasit [][][][]




Statusuri smechere nr.2:

Nu ma mai suna sa ma minti k tie rau...n-am sa mai adorm langa umarul tau...nu-mi aminti cum eram amandoi,nu vreau sa plang akm iar pentru noi...:(:(:(




Statusuri smechere nr.3:

Te Iubesc..:X




Statusuri smechere nr.4:

te sarut in vis

t3 saru! in scris

te sarut in gand

d@r pe buze kand??????????




Statusuri smechere nr.5:

am iubit si eu o data ..un baiat de ciocolata ,si cand vara a vent ciocolata sa topit:((:((:((:((




Statusuri smechere nr.6:

iubesti si totusi ranesti.....:(iubesti si totusi ii faci sa sufere pe cei din jurul tau.....:((iubesti :X:X si....te ranesti singur =(




Statusuri smechere nr.7:

acolo unde dragoste nimik nu e!!




Statusuri smechere nr.8:

Toti te cunosk ca preten dar,pt mnine esti mai mult decat un prieten , esti raza de soare care imi alina toata durerea...pt mine esti cunoscut ca iubytul meu:X




Statusuri smechere nr.9:

Intr-o zi stelele m-au intrebat:Dc nu-l prasesti dak te face sa suferi? eu le-am raspuns:Stelelor voi v-ati putea parasi cerul?




Statusuri smechere nr.10:

iubirea nu te va cauta niciodata...tu va trebui sa o cauti pe EA...




Statusuri smechere nr.11:

intre atatea secrete mincinoase,intre vise ce se rup precum aerul,intre ruine de iluzii,deasupra unei mari de singuratati,are inima plina de durere,dar iubirea a prins viata in privirea ei si a ramas cuibarita inr-un colt al inimii.




Statusuri smechere nr.12:

te iubesc shi nam cei face....

la tine totul imi place...

:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X




Statusuri smechere nr.13:

doar tu esti aerul pe care il respir




Statusuri smechere nr.14:

unele iubiri nu prind rasaritul,

altele traiesc doar pt o vara

unele se prind si le-nghite timpul

doar se topeste cand nici nu te-asteptai




Statusuri smechere nr.15:

se va intoarce roata ai sa vezi si nu o sa-ti vina sa crezi vei plange zi si noape cum am facuto eu:P dar nimik din tot nu va mai fi la fel byMady:P




Statusuri smechere nr.16:

Tu PoTi Sa Te-NdOiEsTi De SoAre__De FoCul Ce ScAnTeIe-N StEa__De LEGiiLe NeMuRiToArE__DaR Nu Si De IuBiReA mEa___




Statusuri smechere nr.17:

ceva ce tocmai mi`a spus prietenul meu .. intr`o cearta...





tu vrei ca eu sa fiu eu .deja eu meu e format si dintr-un eu din tine , de care nu ma pot desparti.si daca tu crezi ca eu cu tine ma simt aiurea , imagineaza-ti cum m-as simti sa nu fiu eu [:x]





era o vorba : iubirea e ceva ce trebuie sa dai altuia astfel incat fericirea lui sa o simti ca pe a ta .... asa ca daca tu nu meriti iubirea mea , eu nu merit fericirea care mi`o dai in fiecare zi



:x




Statusuri smechere nr.18:

te-am dorit.....te-am gasit...nu-mi mai trebuie nimic...langa tn asi sta 10 vietzi dak-as avea....:X:X:X




Statusuri smechere nr.19:

tu esti alintul meu de noapte buna,Sarutul delicat al fulgilor de nea, Mangaiereatandra a vantului de vara, eati tot ce am si voi pastra iubirea ta adanc ascunsa in inima mea....................




Statusuri smechere nr.20:

Mi dor fraiere de tine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu