Statusuri:tpu

Statusuri tpu nr.1:

...multumesc tie Doamne.... Am mancat dar iar mi`e foame... :))=))




Statusuri tpu nr.2:

*stiu sa iubesc.. stiu sa ranesc.... nu te juca... sti bine k pot trisa*




Statusuri tpu nr.3:

Nu-ti dori faima putere si respect, daca nu ai varsta la care sa le tii in piept :




Statusuri tpu nr.4:

DUpA qM vA SpUNeAm... kNd M-Am TRezIt N mi dOrMeAm:))




Statusuri tpu nr.5:

culmea zgarceniei !!! knd iti ia fok casa dai beeep la pompieri by smack




Statusuri tpu nr.6:

...ai grija sa nu calci in cioburi k...te spargi in figuri....:))




Statusuri tpu nr.7:

daca esti prost nu da vina pe barza...!!!




Statusuri tpu nr.8:

GoOd GiRlS aRe MaDe Of SuGar And SpIcE mY gIrlS aRE MaDe Of VodKa AnD iCe!!!




Statusuri tpu nr.9:

Ce are Brad Pitt scurt, Arnold Schwartzenegger prea lung, Madonna n-are ,iar Papa nu pre il foloseste?



Numele de Familie :D




Statusuri tpu nr.10:

Pentru cine m`a acuzat c`as fi uitat de unde am plecat, ma faci sa rad, niciodata n`ai stiut de unde am inceput ;)




Statusuri tpu nr.11:

Nu ma dau vreun player connection/Sunt un jucator doar de play station/La basket for your information/Fac faze ca'n NBA action




Statusuri tpu nr.12:

SuNt SiNgUreL,BiNg BaNg PrInTrE FeTiTzZe BiNg BaNg...




Statusuri tpu nr.13:

Eu iubesc hip-hop, cei ca tine nu-l inteleg, eu n-am vina ca stiu cum tu n-ai vina ca esti bleg. arssura rulez!




Statusuri tpu nr.14:

vand hartie igienica,folosita doar pe o singura parte,pret neogiabil...




Statusuri tpu nr.15:

Iubeste knd esti iubit,Urashte knd esthy urat..plangi knd esthi plans.da un pumn knd esti distrus




Statusuri tpu nr.16:

Pe o Scaara d la 1 la 10 Tu ai spart bariera ..--==Ty Bex ==--..




Statusuri tpu nr.17:

Au anuntat ca este un nebun in libertate,nu m-ai vazut!




Statusuri tpu nr.18:

Zboara puiule zboara....DA zboara date dracu




Statusuri tpu nr.19:

Luni mam gandit ca marti sa ma duc , miercuri la lucru,joi dak am vazut k vineri a venit sambata de ce k duminica is liber =))))))))))




Statusuri tpu nr.20:

cine ma critica si ma acuza...defapt ma invidiaza deoarece niciodata nu va putea fi ceea ce eu sunt.....am o mie de defecte in fatza celor ce se cred perfecte



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu