Statusuri:tpu

Statusuri tpu nr.1:

Complimentele tale nu ma ridica..criticile nu ma coboara..sunt ceea ce sunt nu ceea ce vor altzii sa fiu..nu sunt perfecta nici nu vreau nici nu pot..sunt ceea ce sunt..iar daca nutzi convine nu ma plang




Statusuri tpu nr.2:

free u'r mind and u'r ass will follow




Statusuri tpu nr.3:

Astazi nu am status......




Statusuri tpu nr.4:

io sunt peste tu esty tarfa, impartim banii frateste !!!




Statusuri tpu nr.5:

tu plangi eu rad ce ma mai injuri in gand




Statusuri tpu nr.6:

viatza e roz numai dak imbrak haine de tarfa ;)




Statusuri tpu nr.7:

te inconjor, te fac sa tremuri, incepi sa tremuri, incepi sa transpiri, te infierbant si apoi te bag in pat...sunt eu...GRIPA!!!:))=))




Statusuri tpu nr.8:

Mi-am pierdut nr de tel, poti sa mi-l dai pe al tau?




Statusuri tpu nr.9:

A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste.




Statusuri tpu nr.10:

Care sunt cele 70 de chestii pe care trebuie sa le stie o femeie? Pozitia 69 si sa faca mancare?




Statusuri tpu nr.11:

Am shy io probleme,...cu kilogramele!...Da' incerk totushi sa fak ceva: MA PLANG!!!




Statusuri tpu nr.12:

Funny




Statusuri tpu nr.13:

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;




Statusuri tpu nr.14:

Prostia nu doare.....

Shi se duce pe picioare




Statusuri tpu nr.15:

Nu te deranja sa ma deranjezi




Statusuri tpu nr.16:

S-o fii gandit cineva la versurile,....

BUCUROS, BUCUROS,........BUCUROS IS TARE, DOAMNE, BUCUROS...

...................

nu cred......... shi le-ash continua eu,.....ashtept doar motivul!!!




Statusuri tpu nr.17:

N-am cum sa simt durerea ta,

Nici tu indiferenta mea,.....

Stii ,......fiecare-i pe aleea sa,

Pe unii-i moleseste marmura,

ca-i gadila in talpa,...

Pe altii-i zgarie ciulinii,...

dar se trezesc si vad pe unde calca!




Statusuri tpu nr.18:

Fytze shy fumuri,..

Te crezi k ai talent;

Te dai mare,...de park-ai valora

Cat e un continent!




Statusuri tpu nr.19:

intentiile sunt ceva schimbator...




Statusuri tpu nr.20:

VoI rAdEtZi De MiNe Ca SuNt AlTfEl , DaR eU rAd De VoI cA sUnTeTzI tOtZi La FeL...vot plss



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu