Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

parerea mea...prea multa tristete in o singura viatza:((




Statusuri triste nr.2:

lasa gandu sa te conduca la persoana iubita, nu astepta ca persoana iubita sa te cheme cu gandul la ea...




Statusuri triste nr.3:

cand plangi gandeshte`te ka unele persoane mai au putzin de trait,cand plangi gaseshte motive si fii tare,cand vezi un curcubeu gandeshte`te ca viatza merge mai departe ....




Statusuri triste nr.4:

Dragostea se naste cu un suras....continua cu un sarut.....si se termina q o lacrima :(:(




Statusuri triste nr.5:

nu mai zic nimic....

inchei aici k doare...

dac-ar fi sa curga lacrimi...

sa curga ale tale...




Statusuri triste nr.6:

MA APROPI DE U

DAR BRUSC DISPARI

AT JTIU K NA`I FO DEKT O AMAGIRE

DOAR O AMINTIRE

UN SINGUR MOMENT INTRUN INFINIT

O ADIER DE VANT

UN INGHER CAZUT....




Statusuri triste nr.7:

E atat de dulce cand o strangi la piept E asa frumoasa cand tu ii zambesti Atat de fericita cand ii spui ca o iubesti Atat de aproape zilele de mai Eram eu fata pe care o visai Atat de fericita am fost si eu cand ma iubeai:(((:-




Statusuri triste nr.8:

of dragoste...mi-ai castigat dragostea...dar nu ai stiut sa o pretuiesti...dar ink o ai la tine...nu vrei sa mi-o dai inapoi




Statusuri triste nr.9:

nu mai pot iubi din vina ta,tac sufar aspir dar tu nici nu stii,si chiar daca as mai vrea ca sa incerc sa iubesc pe cineva sigur u as mai putea .itio simt atat de mult lipsa te iubesc puiu meu si te vreau inapoi in bratele mele,sa ma umpli din nou de saruturi side mangaieri fierbinti, atata imi doresc oare cer prea mult??? nu merit si eu nici un gram de iubire, chiar asa trebuie sa sufar mam saturat de atatea lacrimi amare ajunge de azi o sa pun punct, poate cndva o sa imi simti si tu lipsa dar nu o sa ai de unu sa ma mai ei pt ca eu am murit de dorul tau::(:(:(:(




Statusuri triste nr.10:

Privirea mea te cauta,sufletul meu plange.......eu te astept....in departari te zaresc dar nu ajung la tine




Statusuri triste nr.11:

ma uit in ochii tai ..sa gasesc alinare...dar nu mai fii de gheatza k mor de suparare..port ptr tine in suflet ..dragoste adevarata iubire fara margini dar nu mai fi de gheatza:((:(((




Statusuri triste nr.12:

ThU` aI PlEcAt .... nIk Nu mAi CoNtEaZa pEnTrU MinE ...tOt Ce vReAu, Ce sImT E sA FiU Q tInE ... Sa FiE tOtU` Ka lA InCePuT...aTuNcI KnD sPuNeAi kA Ma iUbEsTi...Ka n`O Sa mA PaRaSeStI:(:(:( ...




Statusuri triste nr.13:

as vrea sa iti mai aud makar o data vocea, sa simt k te iubesc, dar u ai plecat departe shi sufletul mi l-ai lasat...




Statusuri triste nr.14:

Ma cufund in lumea mea d vise...ji incerkh s uit tot c ma inconjoara...sa uit d lumea asta nebuna...in kre nimeni nu mai are sentimente....nici makr cei ce ai impresia k ii cunojti...nu sunt cum par....totul a devenit ireal....vreau s evadez...:|




Statusuri triste nr.15:

"...A cazut si ultima petala de trandafir...s-a uscat si s-a pierdut mandra in toiul unei nopti tarzii de toamna...''




Statusuri triste nr.16:

Suferi si iubesti......... iubesti si nimic in schimb nu primesti




Statusuri triste nr.17:

Viata e ca parul de la c**, scurta si plina de rahat




Statusuri triste nr.18:

Ma dor ochii ptr ca nu te pot vedea,

Bratele-mi sunt goale pt. ca nu te pot inbratisa,

Buzele-mi sunt reci ca nu te pot saruta,

Inima mi se frange ca nu esti a mea!




Statusuri triste nr.19:

visam mereu cand stateam langa tine , visam cand ma sarutai dar astazi nu mai am vise pt ca nu te mai am nici pe tine




Statusuri triste nr.20:

am oferit dragoste acolo unde trebuia sa ofer indiferenta, dar mi-am dat seama prea tarziu si acum sufar pentru ca te iubesc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu