Mass-uri

Mass nr.1:

de dragoste




Mass nr.2:

Vreau succes,....n-am experienta, dar is plin de entuziasm!




Mass nr.3:

Nu sunt un inger,....desi ash fii vrut!




Mass nr.4:

Vrei mai mult,....vrei mai bine,....

cu placcere si pasiune,....ajungi la perfectiune!




Mass nr.5:

Sentimentele sunt toate culorile cu care este pictata viata




Mass nr.6:

Daca citesti acest mesaj cu mana pe maus persoana iubita iti va spune ca te iubeste in 10 secunde




Mass nr.7:

Nebun sa fii sa traiesti in propria-ti lume!




Mass nr.8:

te iubesc ca o floare,ca o raza de speranta....ce pacat ca tu ai sa pleci....




Mass nr.9:

trimite acest mass la toti din lista si afla cum vrea sa te sarute

1 pe buze

2 pe gura

3 pe gat

4 pe burta

5 pe spate

6 de neuitat

7 romantic

8 pe obraz

9 cu limbutza,.... scz de mass




Mass nr.10:

Nu va grabiti sa jubilati,....sunt pregatit,

Pentru toti cei ce vor sa ma vada umilit...




Mass nr.11:

.....si dak tot suntem in perioada anuala dedicata bombardamentului hormonal cu inimioare si sarutari..........IUBITI-VA muuuuuult UNUL PE ALTUL!!!




Mass nr.12:

Am un stil fenomenal

Mereu in rolul principal,

Am ce vreau, ce imi doresk,

Si pe tn te iubesk.




Mass nr.13:

P-aci printre pushtani umbla vorba k:

DECAT GOLANI....

MAI BINE VANATOR DE FAIMA SHI BANI!




Mass nr.14:

auzi mah ......................bau !!!!!!




Mass nr.15:

d drg

tugb jk.




Mass nr.16:

Te-am cunoscut din intamplare

Erai o fire zambitoare

Inima-mi batea in piept

Un indemn ca un respect

Batea intruna si-mi soptea

Era ca nu stiam ce vrea

Sa-ti spun secretul cuviincios

Citeste literele de sus in jos




Mass nr.17:

borfas vagabond




Mass nr.18:

Inima mea bate nu mi-am scris la mate si nici la romana de-a cum o saptamana,profa de engleza ne preda chineza,si profa de stiinte mananca seminte,si profa de mate ne preda carate,si profu de sport este ca un porc........(este cantesc):)):)):)):))




Mass nr.19:

era odata o ft care nu prea stia sa vb romana pt k vanea din londra....incercand sa se inteleaga k lumea da peste un violator....el se repede la ea si ii zice o sa te violez....la care fata adauga kat kosta ora in euroi.....l acare violatoru dami 1000 euroi si'o facem toata noapte la care fata raspunde....date'n kolo k apoi nu o sa mai am bani pentru copil:))




Mass nr.20:

cu ce te speli pecap?

cu otet

da dc?

de MERE



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu