Mass-uri

Mass nr.1:

Eu cioban!

Tu oaie la mine! =))




Mass nr.2:

TE ROG CITESTE-L!!!''Azi dimineata cand Dumnezeu a deschis o fereastra in RAI m-a vazut pe mine si m-a intrebat: Copilul meu, care este marea ta dorinta pt. azi??? Iar eu i-am raspuns: Doamne te rog sa ai grija de persoana care citeste acest mesaj, de familia lui, si de prietenii lui speciali. Ei merita asta si ii iubesc foarte mult. Iubireaa lui Dumnezeu este k un ocean, ii poti vedea inceputul dar nu si sfarsitul. Acest mesaj este valabil din ziua in care il primesti. Trimite asta prietenilor tai. Ceva bun se va intampla cu u azi. Ceva pe care u asteptai de mult sa ti se intample. Nu rupe acest lant !!!




Mass nr.3:

Va veni o zi in care vei spune

“Eo sunth ptr tn nu sunt ptr altha”

Iar eu iti voi rasp

` Ai fost ptr mne acum fii ptr altha`

T`uUBb ;) :X :X :x :X

bu katy G;)




Mass nr.4:

nu citi .....s-ar putea sa explodeze....:))




Mass nr.5:

Incearca sa te-mpaci cu tine,....si-ti va fi mai bine...




Mass nr.6:

Poti sa fii independena, gagica,....da' atunci, fa-o pe banii tai!




Mass nr.7:

Times changing for the better if I can get this online!




Mass nr.8:

UFFFFF,.... NU MA MAI POT DESCURCA CU LUCRURILE CE SE INTAMPLA IN CAPUL MEU!




Mass nr.9:

Dragi profesori,...nu stresati copiii din prima (nu zic zi, saptamana,...hai fie luna..) luna de cursuri!!!




Mass nr.10:

I'm so glad I found my solution online.




Mass nr.11:

Nu-s inaccesibil, poate putin pretentios, da' tre sa stii ca idealul meu de frumusete e naturaletea,.... aia prin care te cuceresc copiii....doar ei nu folosesc farduri, vopsele sau parfumuri.




Mass nr.12:

pa




Mass nr.13:

daca te-as chema,....ai veni prin foc si prin apa la mine?




Mass nr.14:

Cine fumeaza marijuana crede ca a venit raiul pe pamant`:))

SE-NSEALA AMARNIK!!!




Mass nr.15:

Barbatul: - In sfarsit! Am asteptat asta atata timp!

Femeia: - Vrei sa plec?

Barbatul: - Ai innebunit? Nici sa nu te gandesti la asta.

Femeia: - Ma iubesti?

Barbatul: - Bineinteles! Tot timpul!

Femeia: - M-ai inselat vreodata?

Barbatul: - Doamne fereste! Bineinteles ca nu.

Femeia: - O sa faci sex numai cu mine?

Barbatul: - Sigur ca da. Cu orice ocazie.

Femeia: - O sa ma lovesti vreodata?

Barbatul: - Ai innebunit?

Femeia: - Pot sa am incredere in tine?

Barbatul: - Da!

Femeia: - Iubitule!



... si acum, citeste de jos in sus ... scz de mass dar e prea tare sa nu-l citesti..... merita citit




Mass nr.16:

Orice fraier stie sa duca sticla la gura,....

Mai greu cand e vorba de cultura!




Mass nr.17:

Nu mai bag mana-n foc pentru nimeni k ma ard

Si-am vazut cati vin sa ma ridice cand cad!




Mass nr.18:

Nu o să-ţi poţi atinge maximul de randament dacă îţi lipseşte motivaţia. ...




Mass nr.19:

Sunt dulcica

Am ochii verzi,

Si rimez

De nu te vezi!



Ce poti sa faci,

Cand visele pier?

Ce poti sa zici,

Cand numai ai ce?

Ce poti sa faci,

Cand dragostea-i scrum?

Incerci sa te gandesti la un alt drum.

By Adela:X




Mass nr.20:

Stau in banca plin de stres,

Ca urmeaza sa dau test.

Testul asta-i despre tine,

Sa-mi spui ce n-am facut bine!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu