Mass-uri

Mass nr.1:

... e o datorie faţă de noi înşine să ne facem viaţa frumoasă,....k ceilalţi (?), ceilalţi ne-o vor face mizerabilă...




Mass nr.2:

Daca va este frica sa nu va ingrasati, incercati sa beti inainte de fiecare masa 50 g de tarie. Taria atenueaza frica!




Mass nr.3:

Fac temele:):):)




Mass nr.4:

Nu te lasa doborat.....constiinta victoriei finale a raului UCIDE...




Mass nr.5:

Inainte de a te avanta sa faci un bine,....trebuie sa stii ca vei trece pe un teren minat!




Mass nr.6:

sunt deja foarte obişnuit cu mine însumi, asha,....

atunci,....de ce m-ash schimba?

doar k s-o fac pe placul altcuiva?




Mass nr.7:

bEaU sI peTreC pE undE mA duC sI drEg

dAcA sUnT sI baIetzI uIt k` sA m` pLeC

bEaU mA peTreC iN ulTimU` haL

chIaR dAcA ajUnG

orI lA baR orI lA spiTaL......sI nU bEaU apA chIoarA

apA mA omOarA

bEaU maTraFoX kIaR daK` e calD afArA:))




Mass nr.8:

Cu tine,...lumea nu mai pare-asa banala




Mass nr.9:

TYVM you've solved all my problems




Mass nr.10:

traitzi,....SAVURATZI CLIPA!




Mass nr.11:

Alege din tine ce-i mai bun,....shy da shy altora,...

Dar nu fii "carne de tun"




Mass nr.12:

port in mine greatza existentzei.....




Mass nr.13:

Noi suntem copii cuminti, spargem geamuri, rupem dinti, obicei de la parinti.




Mass nr.14:

M-ai facut sa devin mai tare...mai increzatoare....m-ai facut sa imi dau seama ca eu pe tine te mai iubesc :X




Mass nr.15:

Tot timpul depindem de Dumnezeu,

Doar el poate schimba in bine orice rau.




Mass nr.16:

Shy pt voi ce ma vretzy umilit:

Statzy flexy, ...k eo nu-s tampit!




Mass nr.17:

De azi,...mi-am propus sa fac ce-mi place, sa ma bucur.......sa n-am teama k-ash putea sa pierd!




Mass nr.18:

Doua mere

Doua pere

Te sarut la revedere:*




Mass nr.19:

scz de mas




Mass nr.20:

Daca nu ar fi dragoste,pe cine ai mai iubi?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu