Mass-uri

Mass nr.1:

fii atent bah uh la mn k te toknez de maine

byy emma




Mass nr.2:

nu ma deranja... dor eu am voie sa va deranjez




Mass nr.3:

buna dimineata...




Mass nr.4:

o ladi di biere dua piere sa te futi pi saltiele




Mass nr.5:

1. Te iubesc

2. Te doresc

3. De la 4 pan` la 10 am sa fiu aja qm vrei

Luv u baby




Mass nr.6:

ma iubesti?

a)te mai gandesti.. b)da.... c)nu......... d)putin .....

e)probabil......




Mass nr.7:

te sarut in vis...te sarut in scris...te sarut in gand .....dar pe buzee cand...cine vrea sa te sarute iti va da buzz




Mass nr.8:

Miles may separate us...but you are with me always in my heart.....:)




Mass nr.9:

mergi p o strada numita viata,calci p o floare numita bucurie,t lovesti d un stalp numit iubire,t impiedici d un bolovan numit fericire si te vei intoarce peste 100 de ani pe aceeasi strada numita atunci "amintire" si vei spune cu uimire" o,ce minunat a fost!"




Mass nr.10:

Doamne da-mi si mie o iubire ca-n povesti...stii ca am fost cuminte???Doamne daca nu imi dai o iubire o sa fac...............pipi pe mine




Mass nr.11:

Ma numesc tio-inping tio-indes sunt ambasador chinez sunt nepotul lu f*t bine si pe ma-ta si pe tine :D:P




Mass nr.12:

... sa nu uitam ca viata e pe zile;

mereu ne facem planuri mari si nu observam cand pleaca ziua de "astazi"




Mass nr.13:

prietenii adv snt greu d gasit ... nu kuta uh ... prietenii avd vin ei sg




Mass nr.14:

Cinecitesteastaesteunfraer dati un vot plzzzzzzzzzzzz




Mass nr.15:

Cica ......era ....o data.... o baba....................................... care :)) .......... a cazut....... ce voi nu radetzi cand vedeti o baba care cade pe scari :P




Mass nr.16:

Fain!!




Mass nr.17:

esti o floare esti un crin esti parfumul cel mai fin




Mass nr.18:

mam gandit toata ziua la statusu asta




Mass nr.19:

zambeste celui p care-l iubesti pt ai arata iubirea.....zambeste celui care-l urasti pt ai arata raceala ta ....si totusi cand ei t ignora asculta sfatul meu ZAMBESTE




Mass nr.20:

Cine pute buzz me pliz:D:D(scz pt cei q DND)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu