Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

sa am suni cand iti dai seama ce inseamna a iubi;)




Statusuri de jale nr.2:

Imi place sa kred kă n-am pierdut nimik....shi dakă chiar am pierdut înseamnă kă nu-mi trebuia..




Statusuri de jale nr.3:

de vei plange dp min sp k sa plang si eu de vei plange dp alta iti urez sa plangi mereu




Statusuri de jale nr.4:

lumea e perversa si rea si u faci parte din lumea asta perversa...u baiatul sincer care erai,poate k u ej trecut prin viatza io nu,langa mn este cnv kre e trecuta prin viatza si e de'o seama cu mn...mi'a zis k ej pervers da nu am crezut'o, stii knd tradezi vei fi tradat...u te'ai umilit io nu vreau sa ma umilesc..ptr k io am 19 ani nu ma crede o copila stupida k nu sunt...la inceput si io am vb la vrajeala k si tn dar dupa ce u mi'ai povestit io chiar te'am crezut nu ma gand k u poti minti in halul asta!!!pana la urma e adv k a murit prietena ta???sau e aceasta??ptr gabi zis bebe cel mai prefacut pompier




Statusuri de jale nr.5:

E greu sa iubesti fara sa suferi! Dar de ce cand iubesti ea nu-si da seama, de ce, de-ce, de-ce?




Statusuri de jale nr.6:

Nu spune "te iubesk" oricui pe care il intilnesti in drum !!! Te va face sa suferi foarte mult; shi daca totushi te-a facut sa te indragostesti de el....




Statusuri de jale nr.7:

aveti aceeasi viata ,comportament ,gesturi...stati si va uitati in oglinda si vedeti ka va potriviti,..i-ar place dar ea te ignora,.. si totusi uh o iubesti enorm...[mesaj pt.♥deniså]=(( =((




Statusuri de jale nr.8:

De-abia acum am inteles ca n-am stiut sa te pastrez, ca n-am stiut sa-ti arat cat te iubesc; de multe ori,tu ti-ai dorit sa fii din nou cu mine, dar n-am stiut, credeam ca asa a fost sa fie..... cand tu incercai sa imi arati ca tii la mine te indepartam fara sa stiu ca as fii putut sa fiu din nou cu tine; de-abia acum realizez ca m-ai iubit, de-abia acum......,dar e prea tarziu; a ta iubire a murit.... in vise doar ma mai iubesti,.... doar cand visez caci n-am putut in viata mea sa te pastrez.




Statusuri de jale nr.9:

iubirea este un drog,te apuci de ea,si nu o mai poti lasa......mai bne nu te apuca.......dar nu este posibil




Statusuri de jale nr.10:

Imi pare rau ca se stinge tot ce e frumos...imi pare rau ca se uita tot ce intre noi a fost...




Statusuri de jale nr.11:

DaCa vIaTa iTi iNtOaRcE sPaTeLe......Nu tE dA bAtUt...IgNoR-o sI mErGi Mai dEpArTe!!!:|:|:|..







by ClamyxXx!!!!




Statusuri de jale nr.12:

Sa nu crezi ca viatza ta e doar durere;

Sa nu crezi ca pentru obrajii tai nu exista mangaiere!

...........

Va fii candva, un fulg de nea,

Care se va topi pe fatza ta!




Statusuri de jale nr.13:

e tarziu...e noapte si m-am ratacit...in amintiri pierdute care m-au ranit...o lacrima p obrazul meu tradeaza cat mi-a fost de greu...dar nu regret nimic...




Statusuri de jale nr.14:

Śå тє αм? Иü Þστ! Ťë νяεαμ! Đαг ημ τë αм. ~> μίτα`мα!




Statusuri de jale nr.15:

imi placi.....te plak....ar nu stiu cum sa ti-o spun.....sau cred k niki nu pot s-o fak...:((=((




Statusuri de jale nr.16:

Te-am vazut in parc cu altcineva

Te-am vazut cu ea

Si te saruta.

Am ramas uimita

Pentru o clipita,

Dar apoi mi-am luat,

Sufletul inlacrimat,

Si-am venit la tine,

Si-am venit la voi.

Dar atunci cand m-ai vazut

Mi-ai spus ca e o greseala

Si ca ea era doar amica ta

Nimic altceva.

Dar ti-am dat o palma

Si-apoi te-am lasat,

Iar tu de acolo ai plecat

RUSINAT




Statusuri de jale nr.17:

greu sa cumperi iubirea si intr-o clipa o poti pierde:(:(




Statusuri de jale nr.18:

Am avut clipe knd nu vroiam sa se termine...Aqm stau shi ma gandesc c -a mers bne




Statusuri de jale nr.19:

Nu-mi pasa daca pana acum a fost vara si acum este toamna..nu-mi pasa daca in gradina bunicii nu mai sunt flori ci doar frunze ruginii...nu-mi pasa daca orice lucru este trecator...eu tot cred in prietenia ta...si totusi...daca orice lucru este trecator...asa este si prietenia ta?!




Statusuri de jale nr.20:

treba ta, mai ignorat,dar cand o sa iti dai seama ka atunki cand vrey vrea sa vorbesty cu mn nu o sa mai fie lok shi pentru tine....de la Tanya...pt persoana pe kare o iubesk..:P:P:D:D::*:*:*:*:*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu