Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

\"*&^%cum este cand iubesty pe cnv ...si acel cnv iubeste pe alta ...inima ta se frange in mii de bucati ...dar cand iubirea vietii tale ...raspunde nu la urmatoarele intrebari ...fata il intreaba pe baiat ...ma placi? ...B - Nu ...F - ma gasesti draguta ?...B- nu ....F- vei plange daca voi pleca? B- nu ....atunci fata pleaca suparata; baiatul o prinde de mana si ii zice: eu nu te plac ...eu te iubesc ...eu nu te gasesc draguta eu te gasesc superba...nu voi plange daca vei pleca ...eu voi muri :( ...dedic accest stz celui (anonim ) nu va intereseaza pe voi :P *%^&\"




Statusuri de prietenie nr.2:

nu renunta la un suflet bun.. pentru un chip frumos...




Statusuri de prietenie nr.3:

Dak te prind , te omor cu-o ....garnizoana de pupici !




Statusuri de prietenie nr.4:

Faaa te iubesc ce nu inteleg..pei ori suntem indragostiti ori nu mai suntem..=)))




Statusuri de prietenie nr.5:

de dragoste si de amor




Statusuri de prietenie nr.6:

mie dor de tn dar mai dor mi-e de ciocolata




Statusuri de prietenie nr.7:

O picatura de nectar in paharul de cristal al amintirilor :X:X:X




Statusuri de prietenie nr.8:

Te Iubesc Te Doresc Date Dreaq Ca Glumesc




Statusuri de prietenie nr.9:

ai incredere in baiatul care demonstreaza iubirea!!! increderea o poty avea cand iti demonstreaza cu adevarat!!! dacanu te doreste un baiat nu fi trista tot la tn o sa se intoara garantat!!!




Statusuri de prietenie nr.10:

dnd iubire!iubirea zice:de ce????.am zis dnd!iubirea zice: de ce????ah ce proasta esti nu teai prins???iubirea zice:nuuuuu.satzi zic??iubirea zice:da zimi plzzzz.am alta ha ha ha ce proasta esti vezi daca nu te futzi.iubirea zice:aaa deaia hai plz ca ma fut cand vrei u.dnd am zis am alta.pt fete vedetzi de ce nu stau baietzi cu voi.iubirea zice:de ce???poi ca nu va futetzi.iubirea zice:poi hai ca ma fut:dnd am zis am alta buna rau.iubirea zice:ah ce ciuda mie.




Statusuri de prietenie nr.11:

eu te iubesc si te-am iubit mereu,dar ce sai faci ddaca tu nu mai iubi....




Statusuri de prietenie nr.12:

injuraturile de akum

la mine

o sa se transforme in fericire

in schimb la tine

o sa se transforme in lacrimi

in lacrimi si suferinta

pe care am trait-o eu

pentru TINE




Statusuri de prietenie nr.13:

statusuri de iubire




Statusuri de prietenie nr.14:

cant te vad parca vad o printesa pe care o iubesc cant ma uit la tine ma uit ca la o regina cand te vad vad raiul pe pamant si te voi iuby pana cand vom muri deorece suntem predestinati!!




Statusuri de prietenie nr.15:

Dragoste la prima vedere o mangaiere o clipa de placere dar noi doi ne iubim indiferent de timp




Statusuri de prietenie nr.16:

de ce trb sa suferi din dragoste? dc trb sa fie asa de grea viata ?dc trb sa suferim?dc?




Statusuri de prietenie nr.17:

dragostea doare dar un sfat doareo si tu pe ea




Statusuri de prietenie nr.18:

Atunci cand e mai frumoas , atunci el te paraseste ,atunci cand iti pare rau el te vorbeste`!!!




Statusuri de prietenie nr.19:

te iubesc si toata lumea stie,cata dragoste iti port eu tie,si jur nu ma mai gandesk la nimeni...la kat te iubesk pe tn ;):*:*:*:*:*




Statusuri de prietenie nr.20:

frumoase statusuri

ami plac



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu