Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

Te`am iubyt ... te iubesc

Mereu te voi iuby

Iar cand te voi reintalni

Cu toata inima iti voi dovedi :X:X:X




Statusuri iubire nr.2:

inainte sa pleci,as vrea sa te mai uiti o data in urma,ai sa ma vezi cum plang sa te intorci la mn




Statusuri iubire nr.3:

"E greu sa stai in banca...in carte sa privesti...cand nu e langa tine,persoana ce'o iubesti..."




Statusuri iubire nr.4:

cine se scola de dimineata casca toata ziua:))




Statusuri iubire nr.5:

Te iubesc pentru ca ma faci fericita ,te iubesc pentru ca nu as putea trai fara fericirea pe care tu mi-o daruiesti in fiecare zi ,te iubesc fiindca existi.




Statusuri iubire nr.6:

Pe bancuta de la scoala am gasit co portocala...Si pe coaja ei scria te iubesc nu ma uita...




Statusuri iubire nr.7:

prea multe vise.....prea multe sperante.......hmmmmmmmm ma intreb cat de mare va fi dezamagirea'pentru ca ce e frumos trece repede




Statusuri iubire nr.8:

Dak as avea curajul sa iti sp k inca tin la tn…dak as avea curajul sa iti sp k inca ai un loc in gandul,sufletul j inima mea pt k u esti baiatul la care am tinut cel mai mult….si ori cat as incerca nu voi putea uita atat de usor tot ce a fost..:(




Statusuri iubire nr.9:

dragostea e in aer si vreau sa o am in inima mea dar am nevoie de un inger ca sa mio aduca in dar...si acel inger esty uh




Statusuri iubire nr.10:

viata e un lucru care moare dar iubirea nu moare pana cand viata nu mora:X:X




Statusuri iubire nr.11:

adeseori omul isi intalneste destinul pe cai neumblate.....si il pretuieste mai mult k pe viata sa:*:*




Statusuri iubire nr.12:

te plac asha kum esthi si felul in care tu imi spui k ma iubesti...te vad kumj ma privesti atunci knd vrei sa imi spui ce simti si ce gandesti....sa iti fac rau nu m-ar lasa sufletul si inima ca noi daca ne certam dupa un ceas ne inpakam...




Statusuri iubire nr.13:

chiar dak viatza mie intunecata,

iar eu sunt prea visatoare;

chiar dak esti iubitul sau dusmanul meu

...eu...

stiu k te voi iubii mereu:x




Statusuri iubire nr.14:

centrez roti de cascaval




Statusuri iubire nr.15:

te iubesc atat de mult...cum nu iti imaginezi...pe fruntea mea scrie "te iubesc b..."...si u ziki ca pe fruntea ta scrie "te iubec a..."..deci asadar si prin urmare ... pe fruntea mea scrie..."te urasc!!!"




Statusuri iubire nr.16:

Toate trec...dar cand?:( si rOata asta cred k ii patrata k nu mai vrea sa se intoarca




Statusuri iubire nr.17:

” Ma gandesc la tine asa cum se gandeste un copil la viata, te doresc asa cum doreste un insetat un strop de apa, mi-e dor de tine asa cum ii este dor omului de libertate… TE IUBESC !!! “




Statusuri iubire nr.18:

Dragostea nu se descrie .. Ea se simte!




Statusuri iubire nr.19:

buey....yo te yubesk

te imbarci kam prostesc:))

ai nasu'cam mare

si vorbesti kam tare:((




Statusuri iubire nr.20:

asculta-tzi inima nu prietenii...ei nu vor jtii niciodata ce simtzi u pt mn...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu