Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Cand un pictor orb v-a picta sunetul unei petale de trandafir cazand pe o podea de cristal atunci inseamna ca te va iubi mai mult decat mine? TE IUBESC !




Statusuri de prietenie nr.2:

gandeste-te ca ma gandesc ca tu te gandesti la mine pentru ca si eu ma gandesc ca tu te gandesti la mine gandindu-ma la tine:x:-*:x:-*




Statusuri de prietenie nr.3:

chipul care altadata de fericire stralucea era indurerat si park de soarele cald se ferea (nu merita ...stiu ...da te iubesc ...):(((:((




Statusuri de prietenie nr.4:

S`a lasat amagitoare noaptea,cuprinsa de`un intuneric ametitor, se joaca si luna,imi mangaie chipul,sperand sa`si alunge singuratatea. E trista de veacuri...desi lumineaza. Asemeni unui zambet ce`asunde sute de lacrimi. Visez in tacere,astern ganduri si soapte. Ma simt abandonat in tristete ,as vrea sa ascult dar nu inteleg tacerea. Un suflet ce`i singur nu oglindeste nimic.Grea e magia cand crezi doar in ea.De ce nu te apropii? Strange`ma`n brate...Arata`mi lumina acopera`mi ochii...mangaie`mi buzele ce parca suspina. Otraveste`ma cu dulceata am sa mor pentru tine, Sopteste`mi dorinte doreste`ti in soapta. Iubeste,alinta,saruta, priveste, alunga`mi amarul uita de lume...de pasii tristi ai singuratatii. Ecoul lor apasator imi inunda timpanele,amortind sufletul. Am ramas doar o flacara`n vant, si dor mi`e de tine arata`te`odata MAI MULT DECAT VIATA ATAT TE`AS IUBI




Statusuri de prietenie nr.5:

mi-e dor sa-mi fie dor de tine...




Statusuri de prietenie nr.6:

Esti atat de dulce atunci cand zambesti, cand razi, cand plangi, cand ma certi, cand ma alinti, cand ma iubesti!




Statusuri de prietenie nr.7:

O dragoste puternica nu are nevoie de semne

O dragoste adevarata nu are nevoie de bani,

O dragoste sincera nu are nevoie de minciuni

O dragoste adevarata este de poveste.



Cu capul in jos imi spui ca ma iubesti,

Iar eu amagita iti spun ca ma ranesti.

Incerc sa-ti demonstrez c-a fost doar o gresala,

Ca toata dragostea noastra o sa moara.



Nu stii cat am suferit,

Pentru ca tu nu m-ai iubit.

Speranta dispare,si dragostea moare,

Asa ca totul este scrum,in inimia mea acum.



Te-am iubit prea mult,

Dar nu pot regreta,

Inca te iubesc

Dar nu te pot ierta...:)







by Andra Munteanu:-*




Statusuri de prietenie nr.8:

Plina de idei pentru a iesi din banal;x.Acea fata cu acel ceva special;x.




Statusuri de prietenie nr.9:

i miss you...i need you...i love you!!!




Statusuri de prietenie nr.10:

In viata noastra exista o singura culoare, asemenea celei de pe paleta unui pictor, care da inteles vietzii & artei. Este culorea iubirii...




Statusuri de prietenie nr.11:

Nu iuby o frumusete



Ca te poate insela



Mai bine iubeste un suflet bun



Ca te poate mangaia:X




Statusuri de prietenie nr.12:

daca vrei sa fii iubit ....iubeste... shi o sa fii si tu la randu' tau iubit,... dar iubeste adevarath, arata-i ce simti......dovedeste.....(IrInUtZzA...):X un vot pls:X:X




Statusuri de prietenie nr.13:

Un minut mai vreau sa te vad.........inca un minut sa te strang in brate....inca un minut sa te sarut.......dar am o rugaminte.ramai langa mine toata viata ca nu mi-ar ajunge 3 minute sa iti spun TE IUBESC




Statusuri de prietenie nr.14:

DND...e ziua mea....daca e ceva poti sa-mi spui La Multi Ani!!




Statusuri de prietenie nr.15:

Iubeste atunci cand crezi ca jumatatea ta te iubeste si atunci va vei simti cum stai pe nori si nu vei cadea




Statusuri de prietenie nr.16:

te amo:X:X




Statusuri de prietenie nr.17:

De ce m-ai parasit? :( de ce m-ai iubit? de ce mi-ai spus te iubesk?

Cand tu erai cu altu io sufeream cu inima crapata in patru

|

|

|

|

|

> SPER CA V-A PLACUT!




Statusuri de prietenie nr.18:

ce rost ar mai avea luna fara stele, pamantul fara copaci... si eu fara tine? plz votati




Statusuri de prietenie nr.19:

Eu AtI Sp MeREu Cf DaR Tu Nu Ma Bagi In Seama DaR AtI Sp O Sa AsT ClIpA CnD O Sa-Mi Sp PeNtRu UlTiMa DaTa TE IUBESC Si ApOi O Sa Pleci :(:(:)):)) VOOOOT PLZZZZ




Statusuri de prietenie nr.20:

Te-am iubit este trecutul, te iubesc este prezentul, viitorul va fi tot mereu te voi iubi



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu