Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

...Erai stalpul meu de rezistenta,... erai sprijinul meu..... si cand intr-adevar am avut nevoie de tine, m-am izbit de peretii goi!.....TU plecasesi deja.




Statusuri de viata nr.2:

Cei ce nu cred in Dragoste Adevarata;xInseamna ca nu au simtit-o niciodata;x...!\'





Vot plz:xv ube:x




Statusuri de viata nr.3:

Iubeste-ma,...dak ai curaj!




Statusuri de viata nr.4:

te pupic dulcic pe botic un botic catifelat cu un nume printat ana ma numesc si pe tine te iubesc




Statusuri de viata nr.5:

In dragoste n-ar trebui sa existe umilinta,....SAU poate tocmai acolo, fiind capabili de orice ne umilim cel mai mult?




Statusuri de viata nr.6:

Greu este amarul,

Grea este iubirea,dar mai grea ca toate este despartirea...

VoT pLiZz




Statusuri de viata nr.7:

te iubesk in realitate,

te iubesck in vis ,

dar intrebarea este,

tu ma iubesti?

ti-am pus aceasta

intrebare si tu

mi-ai raspuns asa :

te-am iubit dar tu nu ai

simtit la momentul acela!




Statusuri de viata nr.8:

Dragostea se naste q un zambet, traieste si moare q o lacrima...

Eu departe, tu departe,... parca muntzii ne desparte...

Stau si ma intreb de ce destinu' a vrut sa ne desparta ??????




Statusuri de viata nr.9:

Dimineata pe racoare esti frumoasa ca o floare, ma trezesc si te privesc,

si mai tare te iubesc;

te iubesc si te ador, fara tine simt ca mor!




Statusuri de viata nr.10:

spune-i sincer cat ma iubesti




Statusuri de viata nr.11:

Au crezut ca pot sa ne desparta!

Teapa fraierilooor!

Ne iubim mai mult ca niciodata!




Statusuri de viata nr.12:

Edward si Bella, ei stiu ce e iubirea,chiar dak sunt diferiti,...sunt foarte indragostiti!




Statusuri de viata nr.13:

Te yubesc

Te doresc

Nu rade

Ca nu glumesc




Statusuri de viata nr.14:

Sufletul meu plange, inima ma doare, dar nimeni nu stie ptr cn oare ... As vrea sa scriu frumos cu litere de sange, sa vezi cat e de greu a suferi si a plange




Statusuri de viata nr.15:

................




Statusuri de viata nr.16:

tE IubeSq DaR TY Ma IUBeSTI...?




Statusuri de viata nr.17:

stau la geam si ma gandesc...catre stele eu privesc..si de noi imi amintesc:x




Statusuri de viata nr.18:

:x:x:xTe SaRuT In Vis,Te SaRuT In ScRis,Te SaRuT In GanD ,DaR Pe BuzE CaNd???????:x:x:x




Statusuri de viata nr.19:

Te iubesc pe romaneste,

I love you pe englezeste,

Je t'aime pe frantuzeste!




Statusuri de viata nr.20:

Dak m-ar intreba cineva ce as alege intre tine si viata, asa alege viata iar tu ai pleca suparata nestiind ca viata mea esti tu ! :D:D:D::X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu