Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:

te iubesc... kiar daca ejti urata ca strabunica strabunicului...




Statusuri faine nr.2:

Nu stau pe mes ca ma intreaba lumea 'ce faci?'...stau pe terasa ca sa fiu intrebat 'ce bei?'




Statusuri faine nr.3:

hai la mulţi ani... si la mai mare... h?c... ce'ţi doresc eu ţie, e ce'mi doreşti tu mie... hai nu fiţi zg?rciţi...




Statusuri faine nr.4:

statusu' asta e pt toti oamenii care stiu sa citeasca......Am scris bine?:))




Statusuri faine nr.5:

I have been so bewildered in the past but now it all makes sense!




Statusuri faine nr.6:

foaie verde rug stufos, eu ma ... tot eu miros




Statusuri faine nr.7:

cn papa bine are corp mumos!:))




Statusuri faine nr.8:

bine-o zis cine o zis cand o zis ce-o zis!:))




Statusuri faine nr.9:

culmea prostiei:sa-ti pui ochelari de soare in intuneric si sa te uiti la luna :))




Statusuri faine nr.10:

bai..........se arde gaina in frigider ha ha ha




Statusuri faine nr.11:

cnd eram mic, faceam pipi p mn dar akum k am krescut....



merg la toaleta....haa haaa haaa, ce-ati crezut??? vot pls pls pls




Statusuri faine nr.12:

Profesoara imi spune mie ca sunt tufa de Venetia cand.... si ea locuieste in Venetia.




Statusuri faine nr.13:

Ia exemplu de la mine

K mereu imi merge bine!

Tre' sa umbli la tupeu,

K-ala e defectul tau!




Statusuri faine nr.14:

Wow! That's a really neat answer!




Statusuri faine nr.15:

mergeam pe drum si am vazut o baba .......... ea imi zice *********** >>>> dar eu nici pina acum nu am inteles ce e asta




Statusuri faine nr.16:

TEROREMA CHIBRITULUI

Se ia una bucata cutia de cribrituri ,se desface cutia ,se ia una bucata bat ,se rupe tuburicul,se obtine etmoidul si sfetnoidul asdar si prin urmare se obtin 2,din pacate este bun de aruncat si trebuie sa se mai ia una bucata de cribrituri pana se aprinde un bat se folosesc 2 cutii.:))




Statusuri faine nr.17:

Cand iubesti cu-adevarat... Poti risca sa fii beat:))




Statusuri faine nr.18:

Mata,tactu Shi RahaTu =)):))=))




Statusuri faine nr.19:

Te iubesc si te doresk ! dute draq ca glumesk=))))))) by emutza




Statusuri faine nr.20:

Dak uram banii pentru k nu ne-aduc fericirea, sa le-acordam macar o shansa pentru confortul ''mizerabil" pe care ni-l ofera!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu