Statusuri:funny

Statusuri funny nr.1:

frunzaverdesolzidepesteuiteprostulcumciteste




Statusuri funny nr.2:

dute lent si vino tare pt mn n'ai valoare k te fac dintr-o miscare




Statusuri funny nr.3:

ha ha ha ha e gluma rideti




Statusuri funny nr.4:

cand eram mik ma pisham pe mine, acun k sunt mare ma pish pe alti kare-s mai prastie k mine




Statusuri funny nr.5:

poezie poezie p**A mea e de hartie daca ar fi de ciocolata ati mancao toata




Statusuri funny nr.6:

Inima Mea Bate...Nu Mi-am Scris Tema La Mate.Si Nici La Romana De O Saptamana!Si La Geografie Nu Mai Mama Stie...La Religie's Prostu's Nu Stiu Tatal Nostru !Chiar Si La Engleza Vorbesc In Chineza




Statusuri funny nr.7:

la un psiholog intra un om pe usa in patru labe si se plimba pe sub masa

psihologul:Am inteles ..esti un caine

omul : nu

psihologul:esti o maimuta

omul:nu

psihologul :esti un nebun

omul ridicandu-se in picioare : gata vam montat internetul scz de mass =));)




Statusuri funny nr.8:

spune francezu noi avem frantuzoaice la dispozitie ce lucreaza doua ore

spune germanu noi avem curve ce lucreaza 5 ore

japonezu noi avem prostitoate robot care luceaza 10 ore ca dupaia tre sa se incarce

zice romanu noi avem femei non stop ! ha-ha-ha




Statusuri funny nr.9:

ai de plm ....

ce faina ii poza aia care poza ma tu nu te vezi




Statusuri funny nr.10:

cine fura azi un ou....:P maine face omleta:))=))




Statusuri funny nr.11:

dai mana cu unu si i zici asa : ce mananci? .. io sange de om . ce bei? .. io sange de om. ce faci cu prosti? .. io i tin de mana




Statusuri funny nr.12:

vine scoala,vinehalu

vine munca shi scandalu

vine shkoala shei iubita

de derectoare prapadita.




Statusuri funny nr.13:

intr-o zi un barbat a castigat la loto.sa dus sasi ia o masina b.m.v.de200.000de euro.cand a ajuns vanzatorul spune:pentru ca sunteti al 5000ilea vanzator masina este pe gratis.bucuros barbatul ajunse acasa.cand vazuse ca sotia lui venea de la serviciu cu bicicleta si a calcat-o o masina,el a spus:ce noroc am avut azi




Statusuri funny nr.14:

when I go la bratz cu tn

ma simt very fericit

caci are looking toti la mn

oh I am so so fericit:))




Statusuri funny nr.15:

Bounjour....eu te injur




Statusuri funny nr.16:

Dragul meu iubit

Negru si parlit

Iti trimit din departare

Un pumn si-o lumanare

Si un preot sa-ti faca o inmormantare

Ca ma doare in co**e

Ca esti o mare oaie!




Statusuri funny nr.17:

Banc:))

erau 3 BLONDE si trebuia sa treaca un rau ,si au gasit o lampa ...

au frecato si a iesit un duh ...acesta le zice..fiindca ma`ti gasit eu va indeplinesc 1 dorinta la fiecare!

Prima BLONDA -vreau sa invat sa inot ...ajunge Blonda pana la jumatea raului si o mananca crocodili

A doua BLONDA-eu vreau o barca ...ajunge Blonda la jumatatea raului o mananca si pe ea crocodili

A treia blonda zice :eu vreau sa fiu bruneta ...ia indeplinit dorinta ..dupa care zice ..aaa uite un pod! =))




Statusuri funny nr.18:

ai paru ca muma lui mos craciun si gatu ca girafa




Statusuri funny nr.19:

un pui de p**a isi intreaba mama:

-mama pe mine cine ma va suge azi?

-te va suge cel ce va citi acest mas. (by clyf)




Statusuri funny nr.20:

Nu fumaţi în pat….. că nici noi nu facem sex în scrumieră=))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu