Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

am plecat cu toate fetele in oras

pa pa pa pa te pop

sa ma astepti sa n-adormi

ma intorc in 10 ani

pa pa te pop




Statusuri in versuri nr.2:

As vrea cantr-un minut sa am tot ce am vrut ,sa le las in prezent ,sa ma intorc in trecut,sa stiu ce este in viitor,sa urc treapta cu treapta ,sa nu mai zica nimeni ca nu stiu e ma asteapta ........by RazzorMW........




Statusuri in versuri nr.3:

Stau si ma intreb in n0apte

Dc tre sa strang in mn t0ate

Dc raman numa cu amintirile

In t0ate iubirile

Ma intreb si numi gasesc rasp

Dc iubirea e frm d0ar la inceput

Dc knd am crz k t0tu merea bn

A aparut cv ce ma facut sa ma despart d tn

Desi am suficente m0tive sa te las

Stiind k cu t0t dinadinsu mai inselat

Ar fi trebuit sati dau cu flit d m0lth

Dar in m0mentu ala prea tare mar fi durut

Siam invatat sa strang in mn t0t ce am stiut

Pana in clipa in kre nam mai putut

Si team zis t0tu in nas

Cum k si relatia n0astra prea m0lte a tras

D aceea nam mai putut c0ntinua

Si a venit m0mentu d a termina

T0t ce intre n0i a f0st

Si t0ate lucrurile kre au mers pr0st

K numai are nici un r0st

Ai incercat sa ma faci sa nu plec din viatza ta

K fara mn nu p0ti rezista

Binenteles k nam mai pus b0tu la vrajala ta

Si team lasat sa ramai cu ea

Team dat d inteles k vei regreta

K nai stiut sa ma pastrezi in viatza ta

Akm auramas d0ar regretele

Ce mau facut sa ma indrept spre sentimentele

Kre canva au f0st prezente

Insa akm knd le fac prezenta sunt absente

Timpu a trecut

Numi mai p0ti da inap0i

Acele clipe cu n0i2

T0t ce pe n0i nea unit

Acele clipe in kre am zambit

Nici cele in kre mai mintit

Desi ai facuto d m0lte ori

Nam dat atunci inap0i

Siam invata sa te iert da nam uitat

Mereu am lasat d la mn

K sa ne fie bn

Dar u ai pr0fitat d bunatatea mea si tiai batut jok d mn

Ma minteai k sunt viatza ta k ma ubi mai m0lt decat t0t c ai

Si pt mn orce ai fi in stare sa dai

Stiu am f0st o pr0asta k tiam crz minciunile

Mai ales pr0misiunile

Ai mai fi vrut sati dau o sansa k fiind ultima

Si team dat un minut sa dispari din viatza mea

Refren:Am plecat sit e las in c0ntin0are sati faci d cap

Cu alta kre sati fie p plac

Numi mai pasa d ceea ce faci

Am pus punct aici gata d azi in fata mea taci

Chiar dak ink tbx

Si mia f0st gr sa te parasesc

U nu vei sti k ai f0st ceam avut mai scump

P acest pamant

Stiu k imi va fig r sa te uit

Dan nam sa ma plang

Stiu drag0stea ma orbit

A f0st un ef0rt stupid

Dupa tn mam t0pit

Trebuai sai pun drag0stei ochelari dem0lt

Si sa nuti mai asc nici un cuvant

Timpu va trece

Io v0i fi din c in ce mai rece

V0i trece peste

Fara sami mai pese

K team cun0scut

Si mai ales k team placut

Pun punct aici siam sa te uit

Am si io o viatza d trait

Si vreau sa mio traesc zambind

Refren:

Am plecat sit e las in c0ntin0are sati faci d cap

Cu alta kre sati fie p plac

Numi mai pasa d ceea ce faci

Am pus punct aici gata d azi in fata mea taci




Statusuri in versuri nr.4:

ala bala portocala scoala e gataaaa !!!!!!!



d@my




Statusuri in versuri nr.5:

Cand itzi vine sa zambesti,fa-o

Fii tu becul ce lumineaza casa cand e intuneric,

Sau prima stea ce apare pe cer,

Fii tu si totul va fii bine...




Statusuri in versuri nr.6:

Hai aici nu te misca dai un buzz,te-arunc asa!




Statusuri in versuri nr.7:

I LOVE YOU

I DRAM YOU

AI VREA TU!!!




Statusuri in versuri nr.8:

Pufulet statea pitit

Cu labutele n-zapada,

Si cu ochi a tintit spre vulpita cea sireata,

Si de frica sa nul vada

Sa ascuns tot in zapada,

Inimioara lui de frica ,

Sa facut cat o furnica.




Statusuri in versuri nr.9:

Privind in urma, vad tot ce a trecut.

Privind in urma, vad tot ce am pierdut.

Regret:ca n-am iubit cand m-a dorit,

Ca n-am simtit cand m-a mintit,

Ca n-am plans cand m-a durut,

Ca n-am fugit cand am putut,

Ca n-am vazut cand a plecat

Si cand in urma ma lasat...

Si-acum plang...Plang ne-ncetat...




Statusuri in versuri nr.10:

Ai pierdut cea fost frumos

Ai pierdut un dar pretios

M-ai pierdut pe mn

Ai pierdut numai fericire

Ai consumat ultima sansa

Ai pikat in plasa (by rebelush.ioana)




Statusuri in versuri nr.11:

Stiu ca maine se intoarce

Ca numai are ce face

Doar pe mine ma iubeste

Si ma place!



Stiu ca se intoarce maine

Ca nu poate fara mine

Nu poate sa mai traiasca

Fara mine!




Statusuri in versuri nr.12:

__[]~[:X] ArFe FiTzE sHi ` TaLeNt ... AsTa`I sTiLuL MhEu rEcEnT ... [:X]~[]__




Statusuri in versuri nr.13:

Nu`ti cer sa te gandesti la mine

Dar nici uitarii sa ma dai

Vreau doar in zilele senine

Sau poate ca`ntr`o zi de mai

Undeva cand vei citi

Si scrisul meu il vei gasi

Sa te intrebi "Mai e pe lume?"

Si`atunci un glas iti va sopti "Ori ca traiesc","ori c`am murit"

Dar oriunde si oricand

Ecoul lung si`ndelungat

Iti va sopti duios si drag

Ca TE IUBESC nu te`am uitat








Statusuri in versuri nr.14:

trista este seara

knd luna o privesti

si nu e langa tine

persoana ce`o iubesti




Statusuri in versuri nr.15:

Te'am intalnit in cimitir

Aveai pe piept un trandafir

Din ochi iesea un viermisor

Aveai in spate un topor...




Statusuri in versuri nr.16:

numai o noapte, mai vreau o noapte, inca o noapte, noi doi sub cerul instelat, mai vreau o noapte, numai o noapte, te-am sarutat si am plecat




Statusuri in versuri nr.17:

Orice frumusete e ca o urma

de-a carei coapsa privirea se prinde.

Vezi forma, mirat. Si suferi, gandind

la cenusa pe care-o curpinde.




Statusuri in versuri nr.18:

N-are rost sa te prefeci

Stiu ca ma vrei,ca ma placi.

Am vazut din prima zi ,

Fiindca te-au tradat ochii



Ti-ai dat seama foarte bine

Ca eu sunt mort dupa tine,

Dar sa te agat , imi e rusine.





:X:X:X:X:X te iubesc :X:X:X:X:X Se stie pe cn




Statusuri in versuri nr.19:

numele tau e-n sufletul meu,

orice s-ar intampla,

oriunde merg esti cu mine mereu...

aud doar numele tau.....

nu te voi uita niciodata.....




Statusuri in versuri nr.20:

lenes



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu