Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Urasc cu-nversunare,

Lovesc cu disperare,

Tintesc unde te doare,.......

......................

Pan' om vedea ''care pe care '' !




Statusuri in versuri nr.2:

Sunt fericita..iubitul meu m-a parasit

Astazi sunt libera..in sfarsit

Sutn fericita..de maine fac tot ce imi doresc

Fiecare clipa vreau din plin s-o traiesc.

Sunt fericita...:d/




Statusuri in versuri nr.3:

Draga mea cand team zarit

Tu frumos miai mai zambit

Draga mea frumoasa esti

Esti o zana din povesti



Te iubesc la nesfarsit

Din prima clipa team dorit

Doamne ce frumoasa esti

esti o zana din povesti




Statusuri in versuri nr.4:

baila mosss....sa-ti sparg fatza pana la osss....baila mosss




Statusuri in versuri nr.5:

M-am indragostit de tine

Nici nu stiu ce e cu mine

Esti in tot ceea ce fac

Oare pot sa-ti fiu pe plac?

Nu sunt deloc fitoasa..

As putea spune....copilaroasa

Cu felul meu de a fi...

Ca te iubesc nici nu vei sti......

Cand ma voi maturiza...

Cu siguranta vei afla dorintza mea

........(Te iubesc)




Statusuri in versuri nr.6:

ochii mei plang doar din vina ta; sa te mai vada odata ar vrea, inima mea plange si ea, nu mai poate indura...




Statusuri in versuri nr.7:

de scris am scris mereu q litere de sange, dar sa vezi c rau e a iubi si- a plange =((




Statusuri in versuri nr.8:

SUNT O MICA DOMNISOARA

GANDUL NU MIE CHIAR LA SCOALA.

TOTI BAIETI INEBUNESC

SI PE MINE MA IUBESC...POP:x:x:x:x:x




Statusuri in versuri nr.9:

ink de mici ne nastem pt a iubi...asteas cele mai frumoase momente ale vietii...cand se va intampla asta nu vei stii..ai vei spune doar atat te asteptam de moolt sa vii {by cristina}




Statusuri in versuri nr.10:

sont fetitza cea mai sic qo cel mai dulshe popik




Statusuri in versuri nr.11:

pentru toti cei care ma irita/am o vorba sa va spun:GURA MICA!!!!:-$




Statusuri in versuri nr.12:

Nu mai sta pe ganduri

Si nu mai ofta,

Cand te iubeste

Nu te va uita!




Statusuri in versuri nr.13:

Ma gandesc la tine,

La timpul din trecut,

Cand sub razele de luna

Tu... mi-ai dat primul sarut!



Priveam in ochii tai senini

Cu ochii mei in lacrimi,

Si ma-ntrebam incetisor

"Vom fi-mpreuna-n viitor?



Ne vom mai revedea vreodata?

Vom fi-mpreuna iar... din nou?"

Oh! nu, nu vom fi niciodata,

Caci soarta-i prea dura cu noi!



M-am dus pe-un drum,

Te-ai dus pe altul

Un vis pierdut...si-n urma scrum!




Statusuri in versuri nr.14:

[....a MeMoRy LaStS fOrEvEr, NeVeR dOeS iT dIe, TrUe FrIeNdS sTaY tOgEtHeR aNd NeVeR sAy GoOdByE!!!...:):*...]




Statusuri in versuri nr.15:

Alunga tacerea si cere-mi ce vrei dar stinge durerea din ochi mei!Aduna-ti otrava si-ncearca s-o bei mai mult decat vina nu poti sa-mi iei!




Statusuri in versuri nr.16:

Cazi lat in timp ce te-nchini, si te ridici fal-fal la cer, slo..zit de pinguini. (Parazitii)




Statusuri in versuri nr.17:
￿
Nu dispera cind soarta te apasa

Si nici nu plinge de-al tau destin

Caci dupa un chin viata-i mai frumoasa

Cum dupa ploaie ceru-i mai senin.




Statusuri in versuri nr.18:

la scoala ti se da o lectie,apoi un test...in viata,ti se da un test care te invata o lectie




Statusuri in versuri nr.19:

Sunt prea tare :>

Tie ti se pare :-?

Ca sunt Mare /:) ?

Pe bune :)? Lasa:-J ca ma duk acasa ;)!

Gandeste ca timpul nu sta ! trece!

Hai frate ..petrece ! b-)

Doamne fereste :-J

Hai frate :)) gandeste ;)

Noi\:D/ mergem vara :>

Sa stam pe afara :x

Si .. de ce tocmai mie ?

Mi se face economie ?











stiu .. nu e prea mijto dar totusi..

house_adelina98

daca vrei sa vb ;) :)




Statusuri in versuri nr.20:

m-am imbatat de o soapta de amor

si ti-am dat tie inima usor,

crezand ca o vei pretui si intr-un tarziu ma vei iubi,

dar visul meu a fost inselator cum este ori si care vis de amor,

din visul nostru fericit

tot mi-ai furat si ai fugit,

inima mea tu mi-ai furat

si zambind tu ai plecat,

nu ti-a fost greu sa stii ca eu am lacrimat,

off, inima... taci numai plange,

nu varsa lacrimi de sange,

mai sunt altele ca tine

dar nu plang pt oricine...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu