Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
Cel mai urat lucru in viata e singuratatea iar cel mai frumos e iubirea; cand iubesti totul e minunat, e cel mai frumos sentiment, dar realitatea e cruda si trebuie s-o accepti asa cum este.




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
Succede nella vita amare con tutto il cuore, intensamente. Ma non puoi mai sapere che un amore così grande un giorno finirà, quando un amore comincia succede tutto in un attimo non ti rendi nemmeno conto e sei semplicemente felice, sembra che nel mondo siamo solo noi, ma non e così, e tanto bello amare e essere amato da persona che ami. Purtroppo le storie d'amore quelle vere che due persone si amano veramente sono poche e finiscano solo se qualcuno si mette in mezzo e cominciano a parlare male di uno e quel'altro, ce molta invidia che non possono vedere che sono felici. Purtroppo mi e successo a me sono passati 17 anni da quando mi sono innamorata e sono 14 da quando ci siamo lasciati. Ma io continuo ad amarlo come in primo giorno e forse anche di più anche se non so più niente di lui forse un giorno ritornerà da me perché anche lui mi amava tanto. E io l'ho ricevero con le braccia aperte perché l'ho amo più della mia vita e anche se ora sento che mi spengo piano piano perché mi manca da morire e mi manca averlo accanto a me., abbracciarlo forte baciarllo tanto tanto e dirgli a basa voce ti amo amore mio ti amo tantissimo. Mi manca tutto di lui. E io l'ho aspettero fino al ultimo giorno dalla mia vita. Ti Amo amore mio. Per M . P . Cristian. da Lily.




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
imi spuneai k sunt iubita ta...aqm eu iti spun: ia-ti vorbele inapoi...crezi k ma doare ...nu, eu sunt foarte tare ...mai bn asa dek iubita ta...:X:X:X:X:X:




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
Indiferent cat de tare doare, tu trebuie sa sti ca-i doar o incercare trecatoare




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
te-am iubit mult, Leonea,.... da' bine ca am scapat de tine............




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
Vine Adina zguduind pamantu-n picioare

Copilasii rand pe rand fug din a ei cale

Multi baieti si multe fete, mici se vad in umbre....

Ca in spate ii goneste insasi yeti cel mare..... !!!!




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
Nu am disparut,... sunt doar un soare pe un cer noros. Si, intre timp, mai si gandesc ..... cum sa castigi bani.

Stii.... si banii sunt folositori, nu doar povestile din viata VIP-urilor!




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
Te-am iubit cu adevarat, dar u nu ma iubeai, eu m-am inchis in mine desi nu-i vina ta, e vina mea caci dragostea nu se poate controla :(( sunt claudia si il urasc .




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
Id unui tip... barosanul_97 ....il cheama Alex, are 14 ani si e din Razboieni. Nu are prea multa minte. Profita de sentimentele fetelor si in cele din urma tot el regreta,... K e dus cu capu' :)):)) Luati Id,... Va multumesc! :*:x




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
Scoica de aur e inima ta iar perla iubirii e ascunsa in ea,scoica se sparge de pietrele reci iar perla iubirii ramane pe veci.:))TBX:)




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
te iubesc in stil gabana k ai gura k bomboana....te iubesc in stil armani k sa fuga totzi dusmanii...j cand nu mai am k face te alerg in stil versace.... by a3ks




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
toma andrei:X




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
ejty ubyrea vietzii mele ce-ai cazut de printre stele, ai venit, m-ai mangaiat, pe guritza m-ai pwpat. Ai plekt incetisor, te iubesk si te ador!




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
astept cu nerabdare sa te vad... iti dai seama k eu te iubesc....dar uh nu ma vrei !! Eu astept cu fiecare minut trecut sa te vad ...sa fii aproape de mine...te iubesc ...spune si uh asta!..:((:(:((:(:((




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
Necazurile nu se-neaca in bautura,

K ele stiu sa-noate,

Is smekere peste masura!




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
sunt ocupat, nu ma face mai ocupat de atat :)) plz un vot




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
Ce fac 2 blonde in desert?

Dau cu matura.




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
Iubesc ca o fraiera un fraier..:(dar fraierul iubeste ca un fraier..pe alta..o fraiera.




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
mi-a trebuit o vreme pana sa-tzeleg k nu mai are rost,...

pacat k prea tarziu am intzeles c-am fost un prost...




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
dezamagit de cei la kre nu ma asteptam,...

imi bag bocancii-n el de neam!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu