Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

Ma plimb...Uita de tot,uita de tot.

Uita de lume,de sentimente,de suflete pereche,de soapte la ureche,fii rece.Nu` lasa pe nimeni sa te intunece.




Statusuri pentru facebook nr.2:

noi suntem doi copii, iar in mine-i unu........




Statusuri pentru facebook nr.3:

Te iubesc! Te-am cunoscut intamplator shi nu credeam vreodata k ochii tai stralucitori ma vor iuby vreodata!




Statusuri pentru facebook nr.4:

Te-ai suparat c-am indraznit

Macar o data sa nu te mint?

Sa te privesc in ochi, sa-ti spun

Ca te-am iubit ca un nebun!

Mi-e greu, dar am sa tac...

...de dragul tau.




Statusuri pentru facebook nr.5:

sddadsadsASAD




Statusuri pentru facebook nr.6:

mai sthii, cand tu in ritm de rok ma sarutai..............

faceam amor pe hartiile de-o suta de parai ....




Statusuri pentru facebook nr.7:

TE IUBESC SI TE ADOR CA PE UN PUI DE MELCISOR




Statusuri pentru facebook nr.8:

frumos e sa iubesti si sa fii iubit, frumos e sa indragesti si sa fii indragit... pt mn dragostea inseamna totul! LOVE




Statusuri pentru facebook nr.9:

Trebuie sa fii tare obosita,.....k mi-ai alergat prin minte toata ziua.




Statusuri pentru facebook nr.10:

sms




Statusuri pentru facebook nr.11:

Ninge frumos,......ninge cu stelutze......n-am mai vazut de mult tulgi de zapada in forma de stelutze.....da, e frig......, poate de aceea ingheatza si si se definesc asa frumos........SAU.....POATE FIINDCA-S INDRAGOSTITA.....SI TOTU-I ASA FRUMOS SI PERFECT....CA FULGII DE NEA!




Statusuri pentru facebook nr.12:

glumeste in dragoste...... dar nu glumi cu dragostea




Statusuri pentru facebook nr.13:

Daca azi iubesti, maine urasti..... dragostea cu cine nu trebuie te face sa ajungi la depresie si sa regeti.:)) =((




Statusuri pentru facebook nr.14:

shi eu iubesc o persoana speciala dar ei nu ii pasa nici macar ca exist cate odata ma intreb daca as pati ceva rau ce ar face?




Statusuri pentru facebook nr.15:

ingeras picat in cap, tu numa' m-ai incurcat si de-acu' sa-ti fie clar ca .....ma astepti in zadar




Statusuri pentru facebook nr.16:

ai sa regreti cand n-oi mai fi,si ai sa plangi in fiecare zi,sa nu ma chemi,nu voi veni regretele sunt prea tatzii!!!!!!




Statusuri pentru facebook nr.17:

ma bucur ca numai tu m-ai invatat sa iubesc asa cum nu am mai iubit pe nimeni..numai u m-ai invatat sa visez frumos atunci cand viata mea era un cosmar....atunci cand eram la pamant u mi-ai intis o mana si m-ai ajutat...prt ca numai tu ma iubesti




Statusuri pentru facebook nr.18:

M-aM nAsCuT sA joOoc pErVeRs,dAr nU sUnT pE iNtErEs...sUnT miKa dAr vErSaTa...sHi dE tOaTe iNviDiAtA!!!...oChii vErZi,piELeA fiNa,pT.tiNe sUnt REGINA!!:”




Statusuri pentru facebook nr.19:

♥E genu`de fata`!care t vrea`!.Dar nu are neVoie d tine`!;x ♥




Statusuri pentru facebook nr.20:

exista un baiat care se gandeste mereu la tine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu