Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

sufar pt tn ca nu intelegi k te iubesc mai mult ca p mn:((....



te iubesc ciprian




Statusuri triste nr.2:

Si cum albul e simbolul puritatii..Lucrurile care te tin tare..Dauneaza grav sanatatii:)




Statusuri triste nr.3:

te-am intalnit, tu mi-ai placut,,,dar o iubesti pe ea pacat ca mi-ai intrat in inimma si nu pot sa te scot...ptr toate fetele care plac iubitii prieteni sale..:-@ de exp eu....ce pot face???




Statusuri triste nr.4:

se spune ca mare este formata din mii de lacrimi am pus si eu cateva lacrimi acolo




Statusuri triste nr.5:

cand te-am cunoscut mi-a fost teama sa te plac...cand te-am placut mi-a fost teama sa te iubesc...cand te-am iubit mi-a fost teama sa nu te pierd...iar acum cand te-am pierdut,mi-e teama ka nu te voi mai avea niciodata..




Statusuri triste nr.6:

intoarce-te pt o clipa sa ma faci iar fericita privirea ta sa-mi dea putere mi-e dor de-a ta mangaiere :-




Statusuri triste nr.7:

departe esti de mine, de nu te mai zaresc... departe ori aproape, eu tot te mai iubesc




Statusuri triste nr.8:

o despartire e ca o oglinda sparta,mai bine o lasi asa decat sa te ranesti incercand sa o repari Miruna Spataru votati va rog




Statusuri triste nr.9:

Te-am invatat sa nu asculti ce spun unii ... nu uita ca tu saruti gura mea , nu a lumii...




Statusuri triste nr.10:

DRAGOSTE E O SAGETA...CE ITI FACE RANI DE FOC...SUFERA CEL CE IUBESTE...CEL IUBIT IS BATE JOC:(




Statusuri triste nr.11:

astazi inca te mai simt ,nu pot da te ating,dar vei ramane mereu visul meu.......




Statusuri triste nr.12:

E atat de frig … lacrimile mi-au inghetat si nu mai pot sa zambesc … traiesc un vis demult apus si nu-mi mai revin la viata …




Statusuri triste nr.13:

fain de cei care nu stiu ce-i dragostea :(((




Statusuri triste nr.14:

1.Prietenia-i un ocean ce multi ar vrea sa-l treaca dar pana la celalat mal majoritatea se ineaca

2.O barca se legana la marginea marii,o inima se roaga sa nu o dai uitarii..

3.Iubeste prietenia,dar nu o arata ,caci ea va fi aceea ce te va trada...

4.Prietenia-i o tigara ,care arde pic cu pic si arzand asa intr-una...nu mai ramane nimik..:(

5.Raul curge linistit,amintirea s-a sfarsit...




Statusuri triste nr.15:

a mai trecut o zi ,din pakte nici azi nu pot zambi , aja va trece fiecare zi , si imi voi da seama k nu voi mai putea zambi




Statusuri triste nr.16:

Lacrimile, sunt parti din sufletul nostru, care se scurg in exterior sub forma unor picaturi de roua. Sunt bucati din suflet, care se desprind si cad, apoi sunt purtate de ”stropii de roua”, afara in aceasta lume imperfecta in care convietuim.




Statusuri triste nr.17:

Nu rupe firul unei prietenii, caci chiar daca il legi din nou, nodul ramane...




Statusuri triste nr.18:

A trecut o zi cat un secol,

Poate mai trece o noapte,

Poate sfarsitul da ocol,

Poate te intorci :((:((




Statusuri triste nr.19:

In spatele unui zambet

Se ascund mii de lacrimi :(




Statusuri triste nr.20:

de ce clipele frumose nu pot continua la nesfarsit?oare de ce?...nici eu nu stiu...oare cat vom mai rezista asa?er...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu