Statusuri:pentru fete si baieti

Statusuri pentru fete si baieti nr.1:

foaie verde si-o aluna....

uite lumea cum s-aduna...

foaie verde si-un carnat...

eu lu' mata i l-am bagat... ;)

foaie verde chifteluta....

si cu branza de pe puta...

sa aveti pe masa....

ca viata e frumoasa.... ;)




Statusuri pentru fete si baieti nr.2:

doamna cu ce ti-am gresit eu anul asata,mi-ai luat cel mai drag cantaret,pe M.J.;doamna cu ti-am gresit eu anul asta ,mi-ai luat cel mai drag actor pe Gheorghe Dinica ;doamne cel mai drag politician este Mircea Geoana!




Statusuri pentru fete si baieti nr.3:

zbor cu avionul. scot mina pe fereasta si spu aceasta este tara mea. dece? mio piz@dit ciasul




Statusuri pentru fete si baieti nr.4:

|D)|N||D)........mamaia la PC ...nu da-ti BUZZ ca se sperie !!!:))




Statusuri pentru fete si baieti nr.5:

nu am bani pt status ia-m chektuit totzi pe avatar




Statusuri pentru fete si baieti nr.6:

Mam nascut sa joc pervers pe sistem periculos.Sunt micuta si versata de multi invidiata ochii caprui si pielea fina pt el sunt o regina:X:X:X




Statusuri pentru fete si baieti nr.7:

ce cred copii despre profu de mate:e sarak, vina imbrakat in aceleasi haine o luna ,apoi isi schimba pantalonii ,dupa o luna isi ia iar fostii pantaloni si-si schimba bluza




Statusuri pentru fete si baieti nr.8:

.lasa`ma pe mine..duthe l ea..dar cand te va lasa..la mine n`ai ce cauta




Statusuri pentru fete si baieti nr.9:

Gaborii's desteptzi nu ca |oamenii de strada|'stau si cersesc




Statusuri pentru fete si baieti nr.10:

(*-*)~~IeS AfArA La pLiMbArE ImBrAcAtA CUm sE CaDe …[ ]gEaNtA FENDI iMi sKlIpEsHtE [ ] bLuZa BURBERRY StRaLuCeShTe [ ] fUsTitSa DULCE&GABBANA Sh pAnToFi dE La PRADA[ ]MuLtE VoR Sa mA InItE DaR PoRtOfElU Nu lE PeRmInTe aP Sh mAi eH Cv VoI Nu AvEtZi fInEtZeA MeAh




Statusuri pentru fete si baieti nr.11:

Hai..........hai sa..............hai sa ne...................hai sa ne f............hai sa ne fu.................hai sa ne furam o zi dn viata noastra sa fim doar noi 2.by Popa Marius (Corabia)




Statusuri pentru fete si baieti nr.12:

cine poarta adidas esteun mare pi_as




Statusuri pentru fete si baieti nr.13:

cel mai tare asa sa ramana pentru tot de auna




Statusuri pentru fete si baieti nr.14:

Craiova..... Caiac..... Covei.... Carduri.... eshtea ma`ntzelegi




Statusuri pentru fete si baieti nr.15:

Ma suna amanta,

Vino la mine sunt in calduri.

Cand ajung casa ei a fost luat foc




Statusuri pentru fete si baieti nr.16:

Pina acuma dracula bea sinsele fetelor virgine ... dar in 2009 a murit de sete...:D By Deea




Statusuri pentru fete si baieti nr.17:

lasa ka nu furam tiby draga!




Statusuri pentru fete si baieti nr.18:

sa te pish p altzii niciodata pe tine




Statusuri pentru fete si baieti nr.19:

Colo sus in cimitir,

joaca npartea motrii in sir

Daca ai ceva cu mine

iti fac loc si pentru tine

Eu vampir tu dracula

eu sug sange tu sugi p**a

eu cais tu lamaie

eu dau fructe tu iei m**e

...))




Statusuri pentru fete si baieti nr.20:

ai 3animale:1vulpe,1urs,ji o cioara...

ai o pushka in kare ay doar un glontz:P

cum faki sa le impushty pe toate?????

pai...simplu:

ursu'zice moooor(ji moare)

cioara zike craaaaa(ji krapa)

...ji pe vulpe o impushti...

:))tre's rekunoshti...tare massu':D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu