Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

luv iu pt ca este marpha sa ne certam :))




Statusuri pentru messenger nr.2:

IuBiRe@ EsTe rEa Si DuPa aIa INCePe S@ FiE dUrErOaSa




Statusuri pentru messenger nr.3:

"ma indoiesc ca stelele sunt de foc/ma indoiesc ca soarele se misca/ma indoiesc ca adevarul poate fi minciuna/dar niciodata nu ma indoiesc ca te iubesc"




Statusuri pentru messenger nr.4:

i heard someone whisper ur name, but when i turned around to c who it was, i notice i was alone, then i realize it was my heart telling me that i miss u.




Statusuri pentru messenger nr.5:

Poti spune TE IUBESC intr-o secunda..? Daca DA, da-mi o secunda din viatza ta.. iti voi fura un minut, te voi saruta o ora si te voi IUBI O VIATZA




Statusuri pentru messenger nr.6:

VIATA e scurta ... DRAGOSTEA e eterna




Statusuri pentru messenger nr.7:

iubirea e un cantec ce toti il canta des,dar nu la toti el are acelasi inteles




Statusuri pentru messenger nr.8:

'u ai fost primul din viata mea si vei fi si ultimul, nu uita!




Statusuri pentru messenger nr.9:

de ras




Statusuri pentru messenger nr.10:

statusuri haioase




Statusuri pentru messenger nr.11:

uneori dragoste te poate ucide atunci cand o perzi




Statusuri pentru messenger nr.12:

fara dragortea ta am sa mor




Statusuri pentru messenger nr.13:

Te iubesc chiar daca nu ma crezi




Statusuri pentru messenger nr.14:

___ne-am cunoscut knd nu stiam ce e iubirea,ne-am cunoscut knd nu stiam ce e despartirea,ne-am despartit knd pe toate le stiam,ne-am despartit knd poate ne iubeam :(___ by andrushk




Statusuri pentru messenger nr.15:

dc ai plecat de langa mn?mai lasat singura doar cu visul si durerea?!dar stiu ca te vei intoarce inpoi la mn.......asa?




Statusuri pentru messenger nr.16:

viatza mea dak nu ar trece langa tn nu ar conta nu ar fi a mea

linistea mi se asterne noapte in suflet sub privirea ta...

doar sa te privesc doar sa ti vad ochii in lacrimi si apoi sa ma topesc

dak ar fi cva p lume pt care as muri nu as sta deloc p ganduri stiu k ochii tai ar fi..

dak ar fi cva p lume de care mi-ar fi dor ar fi ochii tai albastri ce-mi dau aripi sa zbor...

ochii tai ii confund mereu cu marea ma incec in ei,

ei imi spun ce vrei...

ochii tai de un albastru ca precum este un cer senin ma keama si vin doar sa te privesc..




Statusuri pentru messenger nr.17:

exista reguli multe in dragoste vedeti unde le gasiti nu cred ca le gasesti in dictiomnar cautale in adancul sfletului




Statusuri pentru messenger nr.18:

Privesc adanc in ochii tai ce doua stele ii vrajesc,si totusi multe nu-nteleg…tu ma privesti eu te privesc.Eu iti admir privirea blanda.De-ti plac cu adevarat,nu stiu,mi-e teama de dezamagire de un suflet nevazut,pustiu.Privesc la zambetu-ti frumos si fascinata ma gandesc;ce se ascunde in al tau suflet?tu imi zambesti eu iti zambesc,mi-e teama de un zambet fals,mi-e teama de o falsa iubire,mi-e teama ca nu ma intelegi,￿
erau odata u print si o printesa,ei se iubreau mai mult ca oricine,asa ar trebui sa fac eu cu tine...:{}'te roggg voteaza




Statusuri pentru messenger nr.19:

o raza de lumina....o urma de durere....un chip de inger suav distrus de-o grea durere:X:X:X:X









votati-ma plzzzzzzzzzzzz




Statusuri pentru messenger nr.20:

To love someone is to see a miracle invisible to others ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu