Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

A pieeRduth CeauuseesCuu O tzaRa intreaGa... Dar eu un baiat :-j. `




Statusuri triste nr.2:

Razbunarea e o mancare care se serveste rece!




Statusuri triste nr.3:

sinceritatea e o floare pe care nu o poti culege din sufletul oricui...




Statusuri triste nr.4:

dragostea mea pt tine s-a transformat in ura,,,,prea mult timp iti ia k sa iti dai seama k de fapt tu esti al meu,...ochi verzi un singur lucru mai am sa-ti spun SA AI PARTE DOAR DE FERICIRE!!!!06.11.08\ just me...




Statusuri triste nr.5:

~...=((...~IuBiReA nOaStRa E cA o StIcLa GoAlA aQm S'a TeRmInAt~...=((...~




Statusuri triste nr.6:

o ce trista i viata as vrea sa stiti ca cel mai trist caz din lume e sanu petreci sa nu bei sau sa fumezi ce trist:((




Statusuri triste nr.7:

doar sufera cel ce iubeste ..iar..cel iubit isi bate jok




Statusuri triste nr.8:

credeam ca dragostea noastra este perfecta…dar am descoperit ca perfectiunea nu exista…




Statusuri triste nr.9:

nu fi trist cand persoana pe care ai crezut`o cea mai potrivita pt tine te paraseste... inseamna ca nu ea a fost cea mai potrivita... pana la urma fiecare are o jumatate.




Statusuri triste nr.10:

dc de fiecare data totul se rezolva cu un `adio`? acesta este cuv cu care platim pt iubirea primita???




Statusuri triste nr.11:

te iubesc, te simt aproape........ dar tu esti departe....... mult prea departe..... .undeva pierdut in noapte, as vrea sa te ating...... dar nu pot sa te prind..... visele exista dar nu pot fi atinse.........




Statusuri triste nr.12:

Stii k imi doresc sa traiesc? Stii k imi doresc sa te iubesc? Stii k imi doresc sa plang cu lacrimi de cristal? Stii k un inger as fi pentru tine? Stii?????????? Esti TOTUL PENTRU MINE..... i`m a sad Angel.....knd nu esthi cu mine....snt fericita knd...te simt aproape...




Statusuri triste nr.13:

Cazi, te ridici,....RABDARE e tot ce-ti zici,

Plangi, te distrugi, te doare, ...vrei sa fugi...

Dai tot ce ai si ce nu ai,....

Si totusi ,....pare

Ca nu ajunge sa ai lumea la picioare!




Statusuri triste nr.14:

N\am uitat ce ai fakut...!

M'ai iubit apoi...

M'ai pierdut...

M'ai fakut sa fiu trista...

Dar eu te'am iertat...

Dar pe tne cand te'am inshelat...

O sansa nu mi'ai dat...:((:((:((!




Statusuri triste nr.15:

oare doare dragostea? da nu mai intreba intr-adevar doare.... u il iubesti pe el dar el nu stie ca existi... nu stie cum arati




Statusuri triste nr.16:

Incep aceste randuri cu mare tristete, iubitul meu nu se va mai intoarce niciodata, a lasat trecutul in urma si m-a uitat de tot. In urma cu multi ani am cunoscut un baiat, se numea Cristian si in perioada aceea era in armata, venise acasa in permisie si din intamplare seara m-am dus la discoteca cu o prietena la el in localitate; cum eu il cunoscusem cu doua luni inainte el imi spusese ca daca cineva ma deranjeaza sa merg si sa-i spun lui. Si asa am facut in seara aceea: erau doi baieti care ma amenintau ca daca nu dansez cu ei unul din ei ma bate, chiar m-au amenintat cu cutitul, asa ca mi-a fost frica si m-am dus la Cristi si i-am spus; (el era atat de frumos, eram indragostita nebuneste de el) iar el imi spune: "din momentul asta stai cu mine"... si asa am devenit iubiti. Din momentul acela nu ne-am mai despartit deloc, am stat doua zile impreuna cat a avut permisia, i-am cunoscut toata familia lui si eram asa de fericiti amindoi, parea ca in lumea aceasta existam doar noi doi. Ce clipe minunate am petrecut atunci,...a fost singurul baiat care mi-a spus "te iubesc" si pentru mine a fost la fel; momentul in care i-am spus si eu "te iubesc" , mi-a marcat toata existenta; cand a trebuit sa plece la-m insotit la gara, era seara tarziu si simteam ca mi se rupe inima de durere dar nu puteam face nimic. Ramasesem cu el ca va veni la nunta la fratele meu pe 1 octombrie, in fiecare saptamina ne scriam scrisori si cand a venit timpul sa vina nu a venit, imi scrisese o scrisoare ca nu poate veni. Nu m-a deranjat asta dar dupa putin timp mi-a trimis o scrisoare ca nu mai vroia sa fim impreuna cu toate ca ma iubea si eu nu am dat mare importanta la acest lucru, i-am raspuns ca poate face ce vrea si iam spus adio. Dar mi-a scris din nou si mi-a spus ca ma iubeste si ca nu poate trai fara mine asa ca la-m iertat si am ramas impreuna. Povestea aceasta a durat trei ani, ne intalneam, stateam zile intregi impreuna, pana intr-o dimineata ne-am trezit am facut dragoste pentru ultima oara si dupa jumatate de ora, mergand pe strada, la un moment dat nu mi-a mai spus nimic si a plecat fara sa se uite inapoi; parea ca a cazut cerul pe el doar pentru ca i-am spus ca vom avea un copil. Din momentul acela l-am mai vazut odata dar nici nu s-a uitat la mine, a plecat si nu s-a mai intors nici in ziua de astazi. Ce este mai rau ca odata cu trecerea timpului credeam ca il voi uita si ca voi putea iubi pe altcineva dar din pacate timpul trece si eu ii simt lipsa din ce in ce mai mult si il iubesc atit de mult ca mi-as da viata doar sa stiu ca este bine. Ma doare rau de tot ca nu il pot uita si oricat as incerca sa uit trecutul pe zi ce trece imi apare in minte. Sufar in tacere caci nu pot spune la nimeni si prefer sa stau inchisa in casa cu singuratatea mea si sa continui sa sper ca voi reusi sa-l uit chiar daca ma mint singura. O iubire cum a fost a noastra nu se poate uita niciodata.




Statusuri triste nr.17:

Dc m-ai lasat pt ea? Te iubesc...dar nu te pot tine cu forta langa mn,...asa k dak u o iubesti pe ea, te las...




Statusuri triste nr.18:

In Sahara cea pustie s-a descis o librarie, libraria se numeste... sarut gura cui citeste.




Statusuri triste nr.19:

Din apa valurilor reci

Se spala amintirea

Învata ca pe unde treci

Sa pretuiesti iubirea.




Statusuri triste nr.20:

Se intampla in viata sa iubesti dar sa fi ranit... iti iei viata de la capat, vrei sa uiti tot, dar amintirile sunt mereu in inima ta;....intelegi ca iubirea este cel mai frumos lucru care te poate condamna la suferinta...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu