Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

daca am sa plec..nu..nu am sa regret..dincolo de toate...poate e mai bn...poate nu voi mai suferi...poate nu voi mai simti durerea asta din piept care ma omoara....poate:(




Statusuri de jale nr.2:

Te iubesk...cum n-am iubit pe nimeni,....TU dai sens vietzii mele,.... TU eshti sufletul meu....

Shi sufar shtiind k asta simt DOAR EU!




Statusuri de jale nr.3:

faceti milioane da' nu valorati un leu,...




Statusuri de jale nr.4:

cand te-am cunoscut am simtit ceva...,am simtit ca o sa fim impreuna; acum ca suntem impreuna, simt ca o sa ne despartim....si dupa ce ne-am despartit tot ce am simtit s-a stins odata cu iubirea mea




Statusuri de jale nr.5:

stateam si ma gandeam la tine ieri seara,

dar din coltul ochiului imi curgea o lacrima amara

:((:((:((:((:((:((:((te iubek si te vreau inapoi




Statusuri de jale nr.6:

Pentru tine, cred, ....k iubirea-i o gluma,...d'aia lasi numa' durere in urma!




Statusuri de jale nr.7:

daca prietenii nu te accepta asa cum esti, mai bn nu-i mai ai deloc




Statusuri de jale nr.8:

Imi placea sa te vad razand;.....tu, tot asa-i ramas, cu zambetul pe buze....si eu cu tine-n gand!




Statusuri de jale nr.9:

trist este un cuvant prea greu de zis pt cei ce iubesc nespus de mult




Statusuri de jale nr.10:

eu mereu iubesc ku adevarat dar niciodata nu am fost j eu iubita ku adevarat,... dar dc nush?




Statusuri de jale nr.11:

Vorbeam ore intregi la telefon....suna ciudat k folosesc trecutul,

dar n-am ce sa mai fak!

Prezentul,...tu alteia l-ai dedicat!




Statusuri de jale nr.12:

Iubirea e un jok banal, din care daca esti dat afara suferi si nu sti sigur daca te mai poti intoarce!

Te poti intoarece doar atunci cand adversarul te iubeste!:X




Statusuri de jale nr.13:

e prea tarziu pt noi u nu mai ai ce sa-mi oferi eu nu mai am ce sa.ti dau....intre noi au fost prea multe lacrimi de iubire kre nici acum nu s.au uscat.......eu exist acum doar in buzunarul cu amintiri adik ....inima ta.....sa fii fericit ADIO.......by helenne:((




Statusuri de jale nr.14:

azi am aflat ca, odata eram eu pe primul lok in inima kuiva, azi nu-s nimik:\'( este ff*greu acest lukru sa-l trAiesti




Statusuri de jale nr.15:

ma uit in ochii tai si vad tristetea in ei.....astept ziua in care voi vedea in ei dragostea si lumina de care au nevoie...:((:((:((




Statusuri de jale nr.16:

destinul ti-l mai faci si ku mana ta, dar knd nu ai noroc nu poti ss iti creezi un destin...pt k unde nu e samanta, nu rasare nimik;

asa si destinul, daca n-ai har de la DUMNEZEU, nimik nu ai........nu ai

..........doar zile negre, triste si ku lacrimi




Statusuri de jale nr.17:

Nu te uita niciodata in spate fiindca oricand poti fii inselat de ceea ce vezi...




Statusuri de jale nr.18:

Cine a tradat o data o va face inc-o data, ca doar prima oara-i mai greu, apoi...! Chiar daca te iubeste "cum n-a mai iubit pe nimeni"..... k si pe ala de dinaintea ta, tot asa il iubea!




Statusuri de jale nr.19:

Te caut noaptea in vis,nu dau de tine.

In intuneric strig, nu ma aude nimeni.

Sunt atat de parasit,de toti,de tot,de toate.

Din ce in ce incep sa cred,in viata dupa moarte.




Statusuri de jale nr.20:

Ce nedrept mi se pare momentul acela când realizezi că ceea ce ţi-ai dorit până acum nu ţi-ar aduce nimic bun:(



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu