Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

Pe-un suflet rece mai nimic nu-l doare!

Sa nu fie mai bine asa, oare?




Statusuri de suparare nr.2:

Te-am iertat si te-am iubit, sufletul mi-e despartit




Statusuri de suparare nr.3:

Uita de tot, uita de toate,

Uita de lume, de sentimente, de suflete-pereche, de soapte la ureche!

Fii rece!

Nu-l lasa pe el sa te-ntunece!




Statusuri de suparare nr.4:

dak, cel pe care il iubesti te va parasi.....zambeste-i.........ca sa simta indiferenta ta




Statusuri de suparare nr.5:

Te rog,....dispari din visul meu,....imi faci mult rau...




Statusuri de suparare nr.6:

e greu sa stai cu un baiat pe care tu ai crezut ca nu il iubesti,....dar cel mai urat lucru e sa-ti dai seama ca l-ai iubit dupa ce l-ai pierdut




Statusuri de suparare nr.7:

DND online la suferintza si lacrimi...




Statusuri de suparare nr.8:

Te-am iubit cu adevarat, dar u nu ma iubeai, eu m-am inchis in mine desi nu-i vina ta, e vina mea caci dragostea nu se poate controla :(( sunt Claudia si il urasc!




Statusuri de suparare nr.9:

mi-a trebuit o vreme pana sa-tzeleg k nu mai are rost,...

pacat k prea tarziu am intzeles c-am fost un prost...




Statusuri de suparare nr.10:

Unii își spun tot timpul ”Sunt cel mai bun, o să reușesc!”. Dar la mine,.... asta n-are efect.




Statusuri de suparare nr.11:

Cred k exista un numar de lacrimi MAXIM alocat unei persoana in viata ta,.....k eu cele pentru tine le-am consumat pana ieri…




Statusuri de suparare nr.12:

de-acuma am crescut,...is mare

si nu pot plange pe oriunde si oricum,...

asa...la intamplare,

nu tre' sa stie lumea cand si cat ma doare...

..............

da'... tare-as vrea din cand in cand sa fiu

putin copil....si sa nu stiuuuu...




Statusuri de suparare nr.13:

Am pierdut inca o clipa, inca un an, inca o viata degeaba...Te-am pierdut pe tine...:-(




Statusuri de suparare nr.14:

Dak cel de langa tine,candva va pleca nu fi trista,incearca sa iti dai seama din ce cauza a plecat.....apoi dupa ce -ai aflat motivul plecarii, nu-l suna sa ii ceri o explicatie, suna-l pentru a-i multumi ca ti-a facut un bine!!!!




Statusuri de suparare nr.15:

Am incercat sa vad cum e iubirea si mi-am dat seama ca e mai bine fara ea.




Statusuri de suparare nr.16:

Na,....si-am dat broasca din mana pe printul din basme si-am ramas cu golul din stomac si..... plinul in rezervorul cu iluzii.




Statusuri de suparare nr.17:

Caut dragostea la tine,

Dar o gasesc doar in mine.:-((




Statusuri de suparare nr.18:

......Te-am iubit dar du te ma iubesk....caci m-ai facut sa sufar ......chiar de-ti spun asta sa nu ma crezi ......caci in inima te mai iubesk...




Statusuri de suparare nr.19:

Lovitura cea mai tare e ca stau langa tine si nu te pot avea ............Te iubeam foarte mult dar imi pare rau ca s-a terminat asa..:((




Statusuri de suparare nr.20:

Am invatat in viata ca e mai bine mai tarziu decat niciodata:(



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu