Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

Ma'm dus colo sus, spre aia cu aripile din puf ... ti'am mai spus, ne intalnim toti colo sus, unii sunt pregatiti sa faca pasu' pt ca stiu ca mai tarziu le va veni ceasul... si nu uita: viata e un vis, dar trezeste-te din el!




Statusuri de suparare nr.2:

seara inainte sa ma culc, ma uit la cer, vad chipul tau frumos format intre stele si dupa.... imi dau deodata seama ca tu nu mai esti.........




Statusuri de suparare nr.3:

Daca iti va parea rau de ceva in viatza asta e ca ...mi-ai spus sa plec cand ma puteai ierta ...:(




Statusuri de suparare nr.4:

Da'... cum sa razi, asha k prostu'

Cand inima itzi plange?

Ar trebui sa fii un bun actor,

Daaa, shi-asta, nici n-ajuta...

Shi nici nu e ushor.




Statusuri de suparare nr.5:

Inima mi-ai strapuns-o cu o sageata de foc.Sau mai bine zis...sageata cu focul dragostei.Focul ardea,durerea nu mi se stampara,dragoastea mea tot mai mare era...Din acea clipa de fericire urmata de un dispret total din partea ta,dragostea mea pt tn era neschimbata...Nici ingerii din cer nu o puteau schimba....Totul era confuz..Oare ma iubeai sau te prefaceai?Am trait cu aceasta intrebare pana cand inima mea,strapunsa de o durere mortala, a auzit de la tn cuvantul ,,TE IUBESC,, pe care buzele tale dulci ca zaharul le-a rostit foarte greu si apoi totul s-a distrus.Credeam ca tu chiar ma iubeai,dar se pare ca nu a fost asa.Racoare noptii mii se parea ca e cu mine mereu.Inima mea era intunecata ca noptile ploioase din anotimpul toamna.Parca nimic nu mai era ca inainte,eram cuprinsa de tristete pana cand am dat de un bun prieten al tau si am incercat sa te uit gandindu-ma numai la el...Dar nu putem sa te scot din inima.Eram coplesita de durere.Am inteles ca trebuie sa ies din stramtoare din care sunt dar sufletul meu nu te-a uitat si va duce cu el in mormant dragostea pe care ti-o port.TE IUBESC.




Statusuri de suparare nr.6:

it's fine to love but it's bad to suffer..:(




Statusuri de suparare nr.7:

Cand un baiat te raneste, RIDICA CAPUL SUS, nu plange pentru el caci....... nu are nici un rost!




Statusuri de suparare nr.8:

la inceput crezi ca iubirea e raiul si in el te simti foarte bine,dar dupa un timp totul se spulbera iubirea devine iad si iti arde sufletul neincetat:((




Statusuri de suparare nr.9:

aseara cerul era negru si ploua dar plangea pentru ca a mai pierdut un inger




Statusuri de suparare nr.10:

___[]~[:*]~ CeI cAre mA cRiTica si Ma inVidiAza ~[>:P]~___Vor dOAr sa mA scHimBe___PenTru cA vAD in miNe cEEa cE Ei nU vOr Fii niCioData [!!!!!]~[:*]~[]___




Statusuri de suparare nr.11:

trimite-ti luna, stelele, sa-mi stearga lacrimile, pentru ca nu este cineva sa-mi aline inima




Statusuri de suparare nr.12:

Va veni o data vremea cand in urma vei privi...

Ai vrea sa reanvie toate, bucurii si nebunii...

Dar trecutul se ascunde...

Nu mai vine NICIODATA

Numai amintirea spune ca...

"Asa a fost o data!"




Statusuri de suparare nr.13:

Ma simt captiva-n propriul mediu,....

simt k ma sufok,.....

cautatzi-mi remediu!

....Pe bune,...nu-i jok!




Statusuri de suparare nr.14:

viata e amara




Statusuri de suparare nr.15:

sa vina o salvare,...,

cangrena avansata,......

te-am amputat si doareeee!!!




Statusuri de suparare nr.16:

nu ai curaj sa ma lasi ,sa traiesti fara mine , ca nu poti sa respiri cand nu sunt langa tine ..:-




Statusuri de suparare nr.17:

de ce eu plang mereu ?............. ma numesc veronika




Statusuri de suparare nr.18:

Doamne atat v-ati vaitat pe aici din dragoste .. la naibah cu dragostea ca toate fetele sunt la fel , toti baietii sunt la fel, traiesc clipe indeferent de consecinte ! Distrati-va, traiti viata asa cum este si nu mai puneti botu la orice...!




Statusuri de suparare nr.19:

Mi-ai ucis sperantele, mi-ai strivit sentimentele,...te-ai lepadat asha usor de mine,...

k-un gest banal,...

"perfect normal" ai spus,.....

tu n-ai realizat k ai comis o crima

"shi dak ar fii,... n-am fost brutal,...'i perfect legal!"




Statusuri de suparare nr.20:

iti spun,e ultima oara cand o sa te iert,...

da-n sinea mea stiu k-am mintit,....

k n-ash vrea se te pierd



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu