Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

Mi'ai placut...t\'am avut...sufletul mi l'am vandut...te'am iubit asa de mult...si'acum regret mult prea mult...un singur lucru'mi mai doresc...sa uit ca TE IUBESC...:|:|




Statusuri de jale nr.2:

azi este ziua ta frumoasa, fericita, cand inima mea este o floare ofilita. dansezi cu altcineva tinandu-te de mana melodia pe care dansam impreuna,...

de ai inchide ochii o sa-ti para rau,

k n-o sa simti atunci parfumul meu




Statusuri de jale nr.3:

am invatat sa te urask ...pt ka te yubesk ... uh m-ai facut sa vad realitatea adevarata .... iti doresk multa fericire langa femeia pe care o iubesti; am incercat sa te conving ca nu sunt asa cum ma crezi " capilaroasa" "fitoasa" dar ma intereseaza persoana meah, acum nu ma mai intereseaza a ta.




Statusuri de jale nr.4:

te-am yubit,....,te yubesc,, si te voi yubi mereu, doar ca nu voi mai avea ocazia




Statusuri de jale nr.5:

Astazi ar fi fost soare dak mi-ai fi zambait...astazi te-as strange in brate cum nu am mai facut-o niciodata pana acum...astazi as vrea sa iti spun k imi era dor de tine mai mult k niciodata...




Statusuri de jale nr.6:

Tu ai sa strigi

Eu nu am sa aud

Tu ai sa plangi

Eu am sa rad



Dar nu vreau sa uit

Ca poti candva

Intamplator in viata ta

s-apar-o inima ce te iubea.....




Statusuri de jale nr.7:

te iubesc si te-oi iubi mult, chiar daca as suferi, vreau sa mor in suferinta pt ai tai ochi si gurita




Statusuri de jale nr.8:

Inima ma doare, sufletul imi suspina ca m-ai parasit si acum nu mai sunt nimik pentru tine..Iubire imi jurai si imi plangeai pe umar...dar acum ai distrus totul ce am construit in timp de 1 an.....am crezut in tine si in iubirea ta....numai ca mam inselat ,in realitate nu erai asa cum pareai.




Statusuri de jale nr.9:

Vreau sa beau otrava sa ma otravesc.

Ca fara iubirea ta nu pot sa mai traiesc.

Vreau sa scap de viatza,vreau sa scap de toate....

Pe cne vreau sa iubesc azi nu se mai poate..




Statusuri de jale nr.10:

la fantana cand vei merge apa rece de vei bea adu-ti aminte ca era un baiat ce te iubea................by WT catalin




Statusuri de jale nr.11:

cine-s

eu ca stapanul Pamantului

sa fie interesat de mine,

de durerea mea ..

cine-s eu..?!

ca cea mai mare stea

sa imi lumineze mie calea..

eu nu sunt nimic,

si nimic din ce fac..

nu se compara cu tine.... [by ely:)]




Statusuri de jale nr.12:

Lacrimi curg pe obrazul meu

Dupa tine voi suferi mereu

Plecarea ta.....imi frange inima,

Tu esty tot ce am mai skump,esty lumea mea



~~~by Dana~~~




Statusuri de jale nr.13:

orikt de mult mi-as dori, cu tine nu voi mai fii pt k tu o iubesti pe ea si nu-ti pasa de suferinta mea... dc trebuie sa plang mereu daca stiu k noi nu vom mai fii niciodata impreuna; as vrea sa te aduk inapoi in viata mea, sa fim din nou kum am fost odata.




Statusuri de jale nr.14:

odata sh odata, iti vei da seama ka ai gresit ..

sh ai vrea sa te intorci la mne..

dar.. va fi prea tarziu...sh atunci iti vei da seama

ka m-ai pierdut.




Statusuri de jale nr.15:

va veni o zi cand tu vei realiza cine te-a iubit si cine nu




Statusuri de jale nr.16:

Se zice ca iubirea este cel mai inaltator sentiment, dar totusi, de ce ne raneste asa de rau?

E mai bine sa nu iubesti, decat sa iubesti si sa pierzi...




Statusuri de jale nr.17:

Voi ma vedeti?

Eu nu!

Eu nu-s aicea unde locuiesc,

Eu sunt acolo,...

Unde cu sufletul iubesc!




Statusuri de jale nr.18:

nu am uitat tot ce a fost; cred ca tu da, eu inca te iubesc ca la inceput dar pentru ca mi-e rusine nu o sa ma fim inpreuna niciodata, doar aminteste-ti ca te iubesc si te voi iubi toata viata mea




Statusuri de jale nr.19:

Io te besk uh nu:( stiu,...cand te vad, te uitzi la mne shi io la fel,... stiu ca ejty cu ea, shi ce importantza are...... tot asha imi vei ramane in cap shi nu te voi putea scoate vreodata, nu mai cred in sperantze,.... pt mne nu va exista vreodata un asemenea dar :(((:((




Statusuri de jale nr.20:

am prieteni foarte multi care-mi sunt dusmani tacuty, cine e destept sa invete: prietenii au multe fete



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu