Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

A inceput sa ploua in paradis

Luminile din jur la comanda ta s-au stins

Nu am ramas decat eu chemandu-te;

Te astept ca pe o ploaie de primavara;

Te astept cu buzele insetate si mainile intinse spre adorare.




Statusuri de jale nr.2:

dar cel mai rau ma doare faptul ca ma doare, inca ma doare, credeam ca ne iubim; SPERANTA ca te intorci ma tine tare ca o stanca.




Statusuri de jale nr.3:

te iubesk valentin barascu se jtie......... chiar daca thu imi intorci spatele.......o sa regreti




Statusuri de jale nr.4:

Tine minte k...o lacrima adevarata e rece...La fel k sh timpul care nu mai trece...Am doar simple regrete...Iar ce-a fost intre noi...False sentimente...




Statusuri de jale nr.5:

Mi-e greu, primesc sms...shi timpul s-a oprit...citesc:...''Mi-e dor de tine!'' Nu mai inteleg nimik, uh esti cu ea akum, gandul asta ma omoara. Ma simt blocata ca-n trafic, bara la bara. Eu nu am norocul ei dar pentru ea totu-i doar un joc. :((




Statusuri de jale nr.6:

Ca o floare e eleva pe pamant....Azi invata si i-a 10.....Maine intra in mormant....




Statusuri de jale nr.7:

Ce am iubit m-a parasit...ce am cautat am gasit dar la fel am pierdut-o si pe ea ...tot ce castig pierd ...tot ce pot sa spun e ca sunt blestemat(a)




Statusuri de jale nr.8:

te-am iubit iar tu nu...te-am urat,si tu da




Statusuri de jale nr.9:

gata, s-a terminat, nu mai avem ce discuta!




Statusuri de jale nr.10:

dak tii la mne nu privi inapoi...sterge nr sh pozele ku noi...jtiu ka itzi vine greu...dar nu le pastra...sa nu ajunga vreuna la...




Statusuri de jale nr.11:

daca stii k pers. iubita te va parasi ..nu mai ai nici un motiv sa o iubesti




Statusuri de jale nr.12:

te rog iarta-ma , imi cer scuze pentru tot ce am facut si nu vreau sa se repete . Am gresit si asa imi voi cere iertare




Statusuri de jale nr.13:

Mai spun una shi-nchei acest subiect:

Vreau k nisipul din clepsidra sa curga mai incet..




Statusuri de jale nr.14:

ceilalti din jurul tau au iubiti aproape dar numai tu il ai departe




Statusuri de jale nr.15:

Nu pot zambi fara tne... nu pot trai... tu esti tot ce mi`am dorit... dar,aqm te`am pierut...:(:(




Statusuri de jale nr.16:

de ce Doamne ?

dc Doamne persoana iubita ma ignora?

dc Doamne e asa viata mea?

asta e, asa va fi ea si buna si rea, nu te mai vreau in ea,hai pa; ai fost ceva pt mine acum esti un trecut in inima mea, fraiere, eu chiar te-am iubit candva..




Statusuri de jale nr.17:

Eu te iubesc........tu ma iubesti? Eu inca sper...ma parasesti? De ce nu pot sa fiu ca ea? Poate asa ma vei

ierta, ma vei vrea din nou langa tine sa-ti fiu la greu dar si la bn.




Statusuri de jale nr.18:

Chiar daca sunt singura tot gandesc chiar daca gandesc am inima, chiar daca am inima iti apartine doar tie







By LaVyy:x:X




Statusuri de jale nr.19:

ce e dargostea?

e lung prilej pentru durere

caci mii de lacrimi nu-i ajung

si tot mai multe cere....




Statusuri de jale nr.20:

plang in tacere...zilele sunt grele si nu arat ca in suflet am durere.....:((:((....te iubesc chir daca esti departe:(:((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu