Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

Da??BiNe......Pa!!




Statusuri haioase nr.2:

pe o strada din Pitesti, te vazusi ce prost mai esti.....:)))




Statusuri haioase nr.3:

cand te trage vantu' asta de iarna pe la urechi,.....inchide gura ca-ti zboara mintea....:))




Statusuri haioase nr.4:

aveti bere la rece?...scoteti-o repede sa nu raceasca....




Statusuri haioase nr.5:

am alergie la d'astea ca tine




Statusuri haioase nr.6:

Catelus cu paru cret / sa ai jeep-ul in cotet / sa ai vila cu piscina / pe Madona ca vecina / o lopata pentru bani / la Anu si La Multi Ani!




Statusuri haioase nr.7:

am vrajeala necesara pt orice domnisoara




Statusuri haioase nr.8:

fiul:Tata, n-ai 5 lei?

tatal:4 lei? ...dar 2 nu-ti ajunge?.... na-ti 1 leu :)))))))))=)):)):)):))




Statusuri haioase nr.9:

Tu tine-ma de mana...Ca eu te tin de fraier...:))




Statusuri haioase nr.10:

Multe trebuie sa-nduri .....pentru cateva faramituri !




Statusuri haioase nr.11:

Doamna diriginta, noi nu avem petarde dar lu marin ia confiscat 5 pachete By K@7@@LYN




Statusuri haioase nr.12:

Cand ai aparut in viata mea cineva plangea..era Dumnezeu.Plangea pentru ca tocmai pierduse un Inger,in schimb eu primisem unul..Tu esti ingerul meu.




Statusuri haioase nr.13:

ma ...mai tacii!!!..:)):)):))




Statusuri haioase nr.14:

Viata este o curva iar tu esti viata mea




Statusuri haioase nr.15:

n-am banii de status :(

am vrut sa scot din banca dar nu mi-au dat..

asa c asta e Romania:(




Statusuri haioase nr.16:

copiati-ma, va rog, daka reusiti...incearca sa fii ca mine...nu mai fi mereu ca tine...ca te faci de ras, stii bine!




Statusuri haioase nr.17:

daca-s fi o piscuta as iubi un motanel .....;) ^_^ dar akm sunt o fetitza si iubesc un baietel :-*




Statusuri haioase nr.18:

Am citit ca alcoolul dauneaza; asa ca m-am lasat de baut.Am citit ca fumatul dauneaza!!.Asa ca, m-am lasat Am citit ca sexul dauneaza, asa ca m-am lasat de citit:))




Statusuri haioase nr.19:

Respir, exist, is' tareeee.......; tare bun de exemplu negativ pentru altii !

;))) :))




Statusuri haioase nr.20:

Bai baieti, ca sa fiti ca mine nu puteti; asa ca, mai incolo; ca sunteti niste boschetzi !!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu