Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

dak distantza apropie inimile, atunci......piei draq' din fatza mea!




Statusuri smechere nr.2:

Totul Arata Cum Inventezi...Nu Inventa Multe Enigme,Nu Iventa.......Niciodata nu Urmeaza Mandria Accea,Inventata Venind Odata Rupta Bine Inzestrata.......[acum citeste doar literele mari] *By Larrryz*




Statusuri smechere nr.3:

cyne-y prost ,,,,prost ramane




Statusuri smechere nr.4:

prishol canetz sfeta ........ ni so stricat zareatka de la noutbuk shi netbuku nu primeshte netu.....:D........:(........ !!! scucata....... caroci..........smerti prishla ......PAMAGHITE... !!! 3222




Statusuri smechere nr.5:

Nici nu stii ce bine m-am simtzit cand mi-ai spus k' nu sunt complet inutil ... shi cel putzin, servesc de exemplu negativ pentru altzii!

(`-`)




Statusuri smechere nr.6:

.T.e-am cunoscut întâmplator .E.ra un vis ferme-cãtor .I.nima mi-a ºoptit încet .U.n îndemn un mic secret .B.ãnuiam ºi eu ce-va .E.ra secret nu alt-ceva .S.ã afli tu secre- tul cel frumos .C.iteºte litera de SUS pânã JOS!!!:-(




Statusuri smechere nr.7:

Ashteptam o mana 'ntinsa shi voi mi-atzi intins o cursa!




Statusuri smechere nr.8:

te uitai dupa mine, inca te-ai uitat si da o masina peste tine; eu vin repede si incep....sa rad cat de prost ai fost ca te-ai uitat dupa mine si nu in fata; fraiereee, de acuma sa nu te mai uiti dupa fete dar ma mai uit odata sa fiu sigura ca ai murit, ratatule:)):))




Statusuri smechere nr.9:

Daca iti dau o perversa de Targu Ocna .. in 20 de sec esti pe jos :))




Statusuri smechere nr.10:

Am o veste f proasta pt tn,nu am vrut sa iti spun pana acum pt ca stiu cum esti,ca o sa suferi si ca o sa te afecteze f mult,m-am gandit k e mai bn sa afli de la mn decat de la altii.Sa-ti spun sa nu iti spun,in orice caz e f grav,nici mie nu mi-a venti sa cred .Totusi odata si odata tot trebuie sa afli adevarul.......................................MOS CRaCIUN nu exista!!!!!!!!!!!!!!:));-):P:-$




Statusuri smechere nr.11:

Daca vrei sa numeri stelele de pe steagul UE,....nu trebuie sa asteptzi noaptea!




Statusuri smechere nr.12:

talentul tau e de kkt,du-te la orfelinat




Statusuri smechere nr.13:

PARIS,PARIS !!!! ...HAI FETELOR LUATI-MA DE BRAT SA MERGEM IN ArFe !!!!!!! BY ccristyna_95




Statusuri smechere nr.14:

Viata e ca o floare ....o bagi in seama si creste mare:)):))




Statusuri smechere nr.15:

Fiecare fata are langa ea baiatul care si-l doreste....dar o fata desteapta are langa ea baiatul pe care si-l doresc toate fetele !!! ;);)




Statusuri smechere nr.16:

Nu` mAi` sUnT fEtItZa` pe` KrE` O StIaI` U DeMUlT`... PoAtE` NiCi` n`AI ObSeRvAt ... de` La` uN TiMp aM MaI` CrEscUt ... Nu'S cUrIoAsA dE bArFa TA !! ... nU tE mai cUnOsC' ... dEcI pA




Statusuri smechere nr.17:

Nu te mai holba asha la statusu’ meu, .....ka sperii netu,.....shy kade instantaneu!




Statusuri smechere nr.18:

Recicleaza-tzy imaginea aya syfonata, apoi scoate-o online!




Statusuri smechere nr.19:

rau e s-a nu te bage nimeni in seama si sa te regasesti in sts-urile altora




Statusuri smechere nr.20:

bagami-as cardul in portofel si portofelul in buzunar



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu