Statusuri:noi 2012 de prietenie

Statusuri noi 2012 de prietenie nr.1:
>
cand spunem ca ne plictisim.....nu prea stim ce vorbim,

oricum nu avem timp destul , destul cat sa iubim...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.2:
>
Eu nu beau de suparare,....beau de sete!

Cu apa plata n-am auzit pe nime sa se-mbete!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.3:
>
"Doamne, luminează-ne minţile aşa incàt să fim pe zi ce trece mai buni!".....la asta ar trebui să se rezume rugăciunile noastre,.... restul e cancan




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.4:
>
Te iubesk, te iubesk ...tu ejti viatza mea,... nu te voi uita niciodata :X:X




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.5:
>
Suferi,....si suferi doar din cauza ta! Din cauza falselor iluzii ce au incremenit in mintea ta!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.6:
>
Orice fapta buna nu ramane nepedepsita!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.7:
>
Nimeni nu stie mai bine ca inima secretele creierului.




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.8:
>
Candva,...puteam purta nepasator mai multe iubiri pe-un singur suflet!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.9:
>
ce noroc pe mine ca te-am intalnit pe tine...de la prima intalnire am simtit ca ma pierd in a ta privire,...sarutul tau e asa de dulce, cu tine si in rai m'as duce!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.10:
>
Trec clipele pe langa mine...si cred ca asta-i viatza:

Umblet nebun, zero barat la suprafata. :(((




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.11:
>
eu te-am iubit si tu ti-ai batut joc, dar odata... o sa regreti ca m-ai pierdut




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.12:
>
.... esti patetik si tu stii***nu mai cred in jucari***thu mereu crezi k pun botul... hai, c`o faci pe IDIOTUL




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.13:
>
de ce as plange,

cand pot atatea inimi frange?




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.14:
>
statusurihaioase




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.15:
>
iubirea inseamna ceva, nu ce cred altii




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.16:
>
O sa uit de nopti albe si de zile negre,

O sa ies din nou cu amicii la bere,...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.17:
>
ba, nu mai te deranja sa imi dai buzz ca sa-mi zici nu stiu ce... ia-ti constiinta, uite-o in spatele tau, fugi si prinde-o repede k sa nu ramai proasta !




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.18:
>
Ignoranta ucide vise!

Cu cat esti mai cult, cu atat vei fi mai liber!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.19:
>
-dc nu mananca elefantii mamaliga?



raspuns:ca nu le da nimeni:))




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.20:
>
cui pe cui se scoate.... si cand te musca un tantar,...ce faci, frate???



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu