Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
da,... credeam ca vIaTa tA nu eCA A mhea, dar am observat ca pe acelas drum am plecat



te iubesc:X




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
ce vrei de ma faci sa sufar




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
dragostea mea, cand imi esti mai drag ma lasi si pleci...de ce nu ma mai iubesti ?

eu spun hai la suc, tu spui nu ca n-am timp de tn....:(




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
Nu-ti cer nimic din tot ce-a fost, doar prieteniea chiar de-am gresit eu te-am iubit numai pe tine. Dragostea mea o vei avea intotdeauna. Adio, amore mio, cu dragoste, adio Cristi.




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
Eu te-am iubit dar u n-ai stiut decat sa-ti bati joc; gandeste-te ca cnv acolo sus vede si o sa te pedepseaca cu aceeasi moneda casyy




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
as vrea ca tu sa simti ceea ce simt eu pt tn ; as vrea ca tu , sa nu ma ignori, as vrea ca tu sa-mi fii suflet pereche




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
As vrea sa am curajul sa-ti spun ca inca te mai IUBESC ENORM...Pacat ca avem atata orgoliu'... El distruge toata dragostea noastra :(:(:( ...




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
cat ii 5*5? 25 ....si cu ma'ta 45... si cu tata'to broscoi = 102




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
-Ce faci?

-Ma dau cu schiurile!

-Si eu cu patinele!

-Sa nu-ti rupi gatu'

-Bine, sa mi-l rup !




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
As SpuNe DA sau Pote...NU...cred ca DA...Te PlaC...Pote Sh uH ...T iuBex..PoTe Sh Uh...as VreA Sa FiM DOR noi...NOI AMNDOI:XX:X:Xt bex DARIUSs




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
The greatest think in the world is-♥LoVe♥.why? !Because it not exist a creature that was not inlove...♥




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
Culmea melancoliei: Sa cazi pe ganduri si sa spui ca ti-ai spart capul.......




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
E PrObLeMa Ta DaCa Nu Te InTeReSeAzA PrObLeMeLe MeLe [!!!!] [:P:x]




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
N-am cazut!!.Podeaua avea nevoie de o imbratisare




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
numar oile pe mess,.... daca te-am sarit,...

SCUZE!




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
te iubesc de nu mai pot,

cand te vad, ma doare-n cot




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
Ce nu se stie,..n-are cum sa raneasca



Kr va rog sa votati! :->




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
toate fetitele

sa-si arate fitzele

si sa iasa la plimbare

cu masinutzele de valoare:*:*




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
Daca ar trebui sa aleg

dintre tine si destin

as alege destinul

ca destinul meu

e sa fiu cu tine..




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
DND...prind muste:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu