Statusuri:noi 2012 de viata

Statusuri noi 2012 de viata nr.1:
>
nu zdrobi un suflet ca sty ca te-a iubit,ca poate pentru tine a plans si a suferit(daca am dreptate votaty)




Statusuri noi 2012 de viata nr.2:
>
eu il iubesc oare el ma iubeste? :-/




Statusuri noi 2012 de viata nr.3:
>
te iubesc,...te iubesc,... dupa tine ma topesc




Statusuri noi 2012 de viata nr.4:
>
te-am iubit ieri, ne-am despartit azi, ne vom impaca maine dar nu voi uita niciodata dragostea de alta data; cine voteaza pt status, ma numesc elena si am 10 ani, tbx matei si nu te voi uita pana cand in mormant nu voi intra




Statusuri noi 2012 de viata nr.5:
>
La La La nu ma DERANJA!!!!!!




Statusuri noi 2012 de viata nr.6:
>
DND,...tai proiectile cu flexu:) [lipsa de ocupatie]:)))




Statusuri noi 2012 de viata nr.7:
>
E greu sa plangi acolo

Unde ai ras odata

Sa vezi cum fericirea In lacrimi e scaldata:X:X




Statusuri noi 2012 de viata nr.8:
>
Oare de ce te iubesk k o nebuna???




Statusuri noi 2012 de viata nr.9:
>
Am crezut mereu ca m-ai iubit si tu. Insa am trait doar in minciuna si durere caci abia acum am inteles ca ti-ai batut joc de inima si sentimentele mele si am trait atatia ani cu speranta ca ai sa te intorci. Insa astazi mi-ai demonstrat ca nu m-ai iubit si te-ai prefacut doar si eu ca o fraiera ti-am dat inima mea si greseala cea mai mare care am facut-o eu, a fost sa ma indragostesc de tine. Adio Cristian.




Statusuri noi 2012 de viata nr.10:
>
vrei sex,... du-te la curve.... dak nu ai bani, du-te la munca!!!




Statusuri noi 2012 de viata nr.11:
>
te iubesc




Statusuri noi 2012 de viata nr.12:
>
te iubesc.




Statusuri noi 2012 de viata nr.13:
>
du-te drk




Statusuri noi 2012 de viata nr.14:
>
Eu merit doar suflete reciclate?




Statusuri noi 2012 de viata nr.15:
>
Suflete si inimi stiu si eu sa frang.....si-atunci, de ce doar eu sa plang?




Statusuri noi 2012 de viata nr.16:
>
cine nu iubeste nu stie ce-i viata...




Statusuri noi 2012 de viata nr.17:
>
Treci pe langa mine, ma saluti, imi zambesti, dar tu de fapt umbli dupa alta. TE IUBESK, dar tu nu stii...cand Va veni acea vreme sa te uiti si dupa mine?

Va fi PREA TARZIU...crede-ma, VA FI PREA TARZIU...! :(




Statusuri noi 2012 de viata nr.18:
>
Auziii......ai o hartta, caa m`am pierdutt inn ochii taii;) Haii, te scuiipaa amikk thaa:*:P;)




Statusuri noi 2012 de viata nr.19:
>
nu deranjati, asteptati la rand ca ceilalti :d




Statusuri noi 2012 de viata nr.20:
>
nimeni nu poate sa-si atinga toti dintii cu limba.

cine face si citeste asta este un prost:)):)):)):)):)):)):)):)):))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu