Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
Inainte de-a iesi ku alta, gAndeste-te bine, caci sunt altii kare o vor pe a ta...




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
ce poate fi mai frumos decat sa iubesti si sa fii iubit,dar atunci cand afli ca ai fost mintit totul se destrama si suferi la nesfarsit!




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
M-am trezit luni si m-am gandit marti sa ma duc miercuri la scoala dar... cand am vazut joi ca vine ziua de vineri m-am gandit: sambata tot e zi libera si ce sa caut eu duminica la scoala?




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
Dc m-ai lasat pt ea? Te iubesc...dar nu te pot tine cu forta langa mn,...asa k dak u o iubesti pe ea, te las...




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
Unde esti Cristi, ce ti s-a intamplat, iubirea mea, caci nu reusesc sa te gasesc...Lili




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
Ma balacesc...DND, ca te stropesc :D:D:




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
Daca ai nevoie de prietenia mea si ne despart 100 de pasi, fa tu primul pas si ii voi face eu pe ceilalti 99 pentru tine.




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
iuda,tu esti iuda, nu meriti respectul meu; m-ai vandut cum iuda l-a vandut pe Dumnezeu =))P:




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
Credeam k viatza este nedreapta ku mn ...Si mi-a dat multe motive k sa o urask...Dar kum as putea ura viatza asta minunata kre mi te-a dat pe tn? Te iubesk..:X:X




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
te iubesc dar nu poftesc si sa stii ca din inima




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
love




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
Buzele tale doua petale, kand le sarut...!!!!!!!!




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
iubirea mea pentru tine e k universul..........asa kum universul e infinit in timp si spatiu la fel si iubirea mea e infinita in timp si spatiu..............te iubesk!!!!!!!!!!!!!




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
Trecutul... e o încãpere din prezent unde intrãm mai rar.

N-avem decât sã deschidem o uºã, atât ºi suntem în trecut, iar uºa asta se deschide singurã foarte des.




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
Wai tu.....da' tu cari citesti statusu'.... sa shi sanatos!




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
N-am intzeles.... la noi care-i cu fytzele shi care-i cu banii?




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
DND....bai,ce te dai mare, tu care abia ai descoperit internetul s zici k a descoperit America.....




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
☺iti trimit prin nori...

Un buchet cu florin:-X

Si pe`o mica stea...

Sarutarea ta :-*





Plz un vot... mersi mooolt :-*:-X




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
cand te nasti spui A cand mori spui MOR asta este viatza compusa din AMOR




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
iubita mea cu ochii ca cafeaua, cu buzele ca carameaua, ca cand te vad m-apuca doru, ca-s ca Calin nemuritoru.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu