Statusuri:noi 2012 pentru fete si baieti

Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.1:
>
unul de despartire




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.2:
>
-Ne-am indragostit k draku'... thu de mine, yo de althu




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.3:
>
dak de fiecare dat` cand ma gandesc la tn as manca o ciocolata ..ar inseamna ca as fi un obezz..:))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.4:
>
Citesc in ochii tai albastri fericire si iubire...

Nu te gandi nici un moment ca-mi sta gandu' la despartire

Nu te gandi nici macar o clipa ca te-as insela vreodata

Te iubesc prea mult... nu as putea... esti singura fata!

Vot pls:)




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.5:
>
Stiu ca e tare statusul meu...Dar asta nu inseamna ca tre' sa te holbezi la el si sa-l citesti intr-una si pe deasupra si cu mana pe mause!!!:):))=))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.6:
>
los




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.7:
>
A smile..... doesn’t cost anything.




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.8:
>
ma uit la stele si vad cum cresc ca si inima mea dupa tn




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.9:
>
Stii ce simt acum,... doar durere...si stii de ce: pt ca tu mereu ma faci doar sa vars lacrimi si doar acum mi-am dat seama ca esti un nimik, nu meriti nimik...asa ca hai pa, nu mai te vreu in viata mea..By flo!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.10:
>
iubeste pe cine te iubeste nu pe cea care iti spune ca esti frumos




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.11:
>
SB-17-DRS ...




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.12:
>
Ma faci fericita , ma faci sa simt adevaratul sens al vietii.........ma duci pe taramuri nedescoperite.......exploram lucruri noi:-* sh explorand am cunoscut IUBIREA .....




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.13:
>
femeia e o boala ce se vindeca la pat dar crede-ma ca tot ce spun e-adevarat




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.14:
>
Alfabetul incepe cu"A"

Numaratoarea cu "1"

Supararea cu o "lacrima"

Iar dragostea cu TINE!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.15:
>
Cand voi inchide ochii pt totdeauna, tu sa-mi pecetluiesti buzele cu un sarut pentru a le incalzi, iar picioarele sa mi le acoperi cu petale albe de trandafiri, si in par.......sa-mi prinzi trandafirul rosu al "IUBIRII" eterne ce va lumina chipul meu invaluit de"TRISTETE"



Ma numesk Raluca...si sper sa va placa ce am scris...daca vreti cv cu mne ... ma contactati p id: sexy.girl9755




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.16:
>
dau la vaca asa ca DND




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.17:
>
cine sapa groapa altuia se numeste gropar id'u meu danny_breck28 kontaktatima;)




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.18:
>
atinge steaua de neatins si nu uita pe cei care kredeau kndva in tn...




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.19:
>
Chiar daca as vorbi in limbi omenesti sau ingereshti si nu as avea dragoste, sunt o arama sunatoare sau un kimval zanganitor...dragostea acopera totul, nadajuieste, crede, sufera ...dragostea nu va pieri niciodata!:)!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.20:
>
Ce par frumos ai ... pacat ca-i fals,....de fapt asa esti si tu!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu