Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
iubita mea cu ochii ka kafeaua, si cu corpul ka karameaua!




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
Mori dpa` ea .. are.. are cu ce.. dintre toate fetele .. are balans are haz se misca bine pe toba si bass.. Ca`o balerina are miscari de felina.. intre fete e regina..:X`.!! :x:x:x:x]”” TE IUBESK IN 2 CUVINTE>>>>!!!!! < < <




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
te tog sa citesti tot pana la capat ......in urma cu cativa ani mi-a placut de un baiat frumos, dupa un timp ma-m indragostit de el .....si intr-o zi norocoasa pentru mine am fost cu o prietena si cu prietenul ei la prietena mea si el m-a sarutat; din seara aceea totul s-a schimbat intre mine si el; il iubesc din tot sufletul si as face orice ca sa il obtin; il iubesc enorm... asta este o scurta poveste ...daca o sa fie sa raman cu el o sa il iubesc cum il iubesc acuma si mai mult si o sa il pretuiesc si nu l-as da pentru nici un baiat din lume: jur ......il iubesc .... si il voi iubi mereu, ....




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
era odata....lumea plina de oameni,...mai coborati ca mi-e cald...sh poate ne rsturnam...:))




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
DND ...sunt alergica la fraieri




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
Cine vine de la mine vine cu inteligenta rara!!!




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
Te iubesc 12 luni dintr-un an, 7 zile dintr-o saptamana, 24 ore pe zi, 60 secunde dintr-un minut, iar daca mi-ar ramane o singura secunda in plus… te-asi iubi!!! ”




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
Iti zic ADIO printre lacrimi si te las in drum...

Am suferit prea mult ca sa te iert acum... ALLEXXA




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
Dragostea fara adevar e ca un rau fara maluri.




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
Te iubesc sarit-ar zmaltul,pe peretii zugraviti,.....dar daca te prind cu altu te-am facut cartofi prajiti




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
knd soarele apare stau si ma gandesc

la tn fetitzo fiindca te iubesc,te iubesc

imi este dor de tn

haide, vino langa mn



cum sa fac sa fiu cu tn

uh esti totul pt mn

cum sa fac ca nu stiu oare

uh esti a mea alinare



poate ca vreodata, poate intr-o zi

noi vom fi impreuna si ne vom iubi

tot ce ne-am dorit o sa se implineasca

si uh o sa fi iubirea mea cereasca





by l@r!$@....;):X:X:




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
imi bat dusmanii la geam, dar nu-i aud ca am termopan




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
Sa iubesti nu e nimik.Sa fi iubit e ceva.Sa iubesti si sa fi iubit e totul:X




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
tat timpul esti cuprinsa de mintea mea....:p




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
Acum cateva zile m-am certat cu prietena mea din cauza unui baiat p care-l iubesck mult de tot.......ea este verisoara lui dar se saturase sa-i vb mereu numai de el......m-am certat cu ea pt el, eram suparata dar dupa putin timp ea m-a facut sa inteleg ca nu poate vb mereu cvu mn(el)........i-am cerut iertare Mariei si de asemenea si prietenului meu iar acum totul este ok.......il iubesk mooolt la fel si el...................




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
Am cazut , M-ai ridicat... Si asa ne-am sarutat :X




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
Ma dau cu sania in congelator, SPAL APA!




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
dulce amar, cuminte sau vulgar, ramai tot timpul original




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
nu lucrez in zilele care se termina cu I si duminika;))




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
cu tine vrea o zi, cu mine vrea o viata, eu sunt iubita lui, iar tu ramai o zdreanta....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu