Statusuri:noi 2012 de prietenie

Statusuri noi 2012 de prietenie nr.1:
>
Banii nu inseamna nimic,.....cand cei dragi te uita...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.2:
>
UFFFFF,.... NU MA MAI POT DESCURCA CU LUCRURILE CE SE INTAMPLA IN CAPUL MEU!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.3:
>
Status plin de dor,

Singur,...nu-i usor,

Dar decat cu tine,....

Mai bine-mi iau un caine!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.4:
>
eu nu glumesc cand spun ca te iubesc:*




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.5:
>
de vei plange dupa mine cheama-ma sa plang si eu,... de vei plange pentru alta iti doresc sa plangi mereu




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.6:
>
Experienta nu este ceea ce i se intampla unui om,....este ceea ce face un om cu ce i se intampla..




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.7:
>
Not bad at all fellas . Thanks.




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.8:
>
Pacat,...am ramas doar doi straini, care totosi,...se cunosc atat de bine...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.9:
>
Why can't I think of things like that?




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.10:
>
I'm so glad I found my solution online.




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.11:
>
Frumusețea,.... e ca o lanternă, dacă o ții prea mult aprinsă ramane fară baterii




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.12:
>
Vrei sa iubesti....ai grija cum iubesti, iubirea e si frumoasa si urata ....iubeste si respecta fiinta de langa tine....arata-i dragostea .... si primesti dragoste ~......scris de seby zis tzeava




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.13:
>
Now we know who the sensible one is here. Great post!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.14:
>
I'm so glad I found my solution online.




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.15:
>
e ca un trandafir cu spini..frumoasa da` rea




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.16:
>
despre noi doi




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.17:
>
This forum need shaking up and you've just done that. Great post!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.18:
>
Totusi,...ai plecat din casa si din viatza mea!....

Am ascultat azi piesele noastre si n-am simtit nimic,....am realizat insa ca am iubit o himera....




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.19:
>
Problema ta daca nu ma placi!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.20:
>
luati si radeti toata ziua ca daca cititi asta o sa plangeti

votati PLZ



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu