Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
Tu chiar ca esti genul meu

As sta cu tine mereu

Toate zilele si toate noptile

Chiar esti pe placul meu

Ne potrivim tu si eu

Imi spune sufletul meu

Vom fi impreuna mereu




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
Esti prost,.... asa sa ramai!




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
ASI VREA SA STII CANDVA KA EU SUNT UTZA, SHI SUNT YUBITA TA,... SHI TE-AM YUBYT CANDVA...




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
nu se mai vede nimic pe cer... nu mai straluceste luna.... ce se intampla?

A, mi-am dat seama ca ne-am despartit (elisa, ramnicul valcea, pwp:*:*:*)




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
Tu boca a lado de la mia se transforme en un besoo! Un beso de ti es un sueno , un sueno que yo lo amo! Te quiero y te voy amar siempre, mi amor, mi dulce amor…




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
te-am iubit ieri...azi nu te mai iubesc...maine te iubesk...dar poimaine du-te dracu k nu te mai iubesc:*:*:*...vot plizzz




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
dac-as fi o pasare,as zbura la tine,sa te vad pentru o clipa; as sta mai linistit,te-as saruta pe buze, sa fiu mai fericit!te iubesc,dar n-o sa-ti spun,nu stiu ce simti tu fata de mine,sunt trist....




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
nu iubi un african... ca e negru shi golan... ci iubeste un student... ca saruta mai atent




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
.|)).|\|.|)).CauT GaGiCa !!! Mai Am De Cautat :>:(!?Asa Ca dNd !!X-(




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
ma uit in sus, vad un maimutoi, ma uit in jos, vad un extraterestru,... ma uit la dreapta, la stanga,... vad un prapadit; eee..., akum imi dau seama ca fostul meu iubit fara mine nu mai e nimic.......




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
triste




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
coreea_love: dragostea e un sentiment pe care il descoperi pe parcursul vietii, dragostea e ceva ce nu se poate descrie in cuvinte in vorbe,ci doar prin ganduri care zboara libere catre o noua lume cand descopera acest sentiment;dragostea este ceva ce simti atunci cand nu sti ce se intampla cand persoana care e aleasa ta e langa tine.Te pierzi in cuvinte si ganduri si te gandesti cat de norocoasa esti atunci cand esti langa persoana iubita...




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
buna




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
Tre' sa fii prost sa te multumesti cu putin, cand poti avea mai mult!




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
Nobody can go back and start a new beginning, but anyone cand start today and make a new ending.




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
ri

Intoarce'te,....priveºte-ma ink o data asa cum o faceai demult....nu k te-sh vrea inapoi,.... ci doar sã vezi ce ai pierdut!




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
_|_ pt fostu pr care m-a lasat pt o curva;.... a pierdut un diamant, in timp ce era prea ocupat sa colectioneze pietricele...




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
Timpul e singurul lucru inventat de om, care n-o sã se termine niciodatã.

Dac-am putea face aceeaºi chestie ºi cu motorina....




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
Foaie verde lamaita , tu dai mass eu dau gurita !!! VOT PLZZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
This site is like a classroom, except I don't hate it. lol



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu